בלרוס מבטיחה הופעה צעירה ומודרנית באירוויזיון 2019. את השיר יביים אנדריי צאר אשר ביים את השיר האוקראיני ב- 2009. קליפ רשמי יפורסם בימים הקרובים.

[fblike]

הזמרת בת ה- 16 מבלרוס, זנה (ZENA), ממשיכה להתכונן לתחרות האירוויזיון אך כמו כל יתר האמנים, היא מנסה שלא לחשוף את מה שיתרחש על הבמה בתל אביב. "אני לא יכולה לומר דבר, רק שיש צוות חדש שעובד על השיר", סיפרה זנה.




כעת, אנו חושפים כי על השיר עובד הבמאי והכוריאוגרף אנדריי צאר (Andrei Tsar). צאר ביים את הקליפ אשר צפוי להתפרסם בימים הקרובים, ובנוסף יביים את השיר על בימת התחרות.

צאר עבד בעבר על הביצוע של סבטלנה לובודה (Svetlana Loboda) האוקראינית באירוויזיון 2009. לאחר התחרות נישאו לובודה וצאר ובהמשך גם נפרדו.

עוד ניתן לפרסם כי האחיות הרוסיות סופיה וראדמירה מנטולין (Sophia & Radmira Mantulin) ילוו את זנה על הבמה בתל אביב. האחיות הצעירות השתתפו בעבר במספר תחרויות: The Voice Russia, New Wave 2019, ועוד.




בניגוד להופעה בשנה שעברה, ניתן להבטיח שההופעה של זנה תיהיה "מודרנית וצעירה". זנה תבצע את שירה "Like It" בחצי הגמר ראשונים, ועל פי טבלאות ההימורים נכון לרגע זה היא לא צפויה לעלות לגמר.

זנה, בסך הכל בת 16, החלה את הקריירה שלה כאשר התמודדה בתחרות הבינלאומית "New Wave Junior" בלטביה בשנת 2013. הזמרת השתתפה פעמיים גם בקדם אירוויזיון של בלרוס עבור האירוויזיון ג'וניור. בשנת 2015 עם השיר "Mir" (מקום רביעי) וב- 2016 עם השיר "Kosmos" (מקום שלישי). בשנת 2017 היא קיבלה את המקום השלישי בתחרות "Fabrika Zvyozd" ("מפעל כוכבים"), תכנית ראליטי בסגנון ה- X Factor הנערכת ברוסיה. ב- 2018 נבחרה זנה להנחות את תחרות האירוויזיון ג'וניור אשר נערכה באותה שנה בבלרוס.

 

זו תהיה ההשתתפות ה- 16 של בלרוס באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השישי בשנת 2007 עם השיר "Work Your Magic" בביצוע של דימיטרי קולדון (Dmitry Koldun).

[fblike]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!