מחירי הכרטיסים לגמר אירוויזיון 2019 נעים בין 1,150 שקלים ל- 2,000 שקלים. המחירים בישראל עשויים להגיע עד פי 12.5 ממחירי הכרטיסים בשנה שעברה. "כאן" מאשרים את המחירים ומבטיחים כי הכרטיסים יוצעו למכירה "בקרוב".

הבוקר נחשפו פרטים חדשים לגבי הכרטיסים באתר YNET. יימכרו כרטיסים לתשעה מופעים בסך הכל: עבור הגמר ושני חצאי הגמר, ועבור כל מופע ימכרו כרטיסים לשתי חזרות גנרליות – האחת תיערך ערב לפני המופע ואילו השנייה בצהרי יום המופע. עבור כל מופע יוצעו למכירה כ- 4,000 כרטיסים, זאת בשל גודל הבמה אשר תבנה באולם ובשל סידורי אבטחה נוספים. 3,000 כרטיסים נוספים ישוריינו למשלחות השונות ולאיגוד השידור האירופי. המכירה תתבצע דרך אתר "לאן".

מכירי הכרטיסים נחשבים למכירים גבוהים מאוד מהמחירים בשנים האחרונות. מחירי הכרטיסים לגמר אירוויזיון 2018 החלו מ- 140 ש"ח ועד 1,200 ש"ח לגולדן רינג. המחירים לחזרות של הגמר נעו בין 40 שקלים בלבד לכ- 320 שקלים בגולדן רינג. לצורך השוואה: הכרטיס הזול ביותר בגמר האירוויזיון בישראל יהיה 1,150 שקלים ואילו הכרטיס הזול ביותר בגמר האירוויזיון בפורטוגל בשנה שעברה היה 140 שקלים – פי 8.2! הכרטיס הזול ביותר לחזרה לגמר האירוויזיון בישראל יעלה 500 שקלים ואילו בחזרה לגמר האירוויזיון בפורטוגל מחירו היה 40 שקלים בלבד – פי 12.5!

מאות תלונות הצטברו על המחירים המוגזמים לכרטיסים. ההנחה היא כי מחירי הכרטיסים גבוהים משמעותית משנים קודמות בשל גודל האולם, מספר המקומות המוצעים למכירה והביקוש המטורף להשגת הכרטיסים. עלות הכרטיסים היא הכנסה מאוד חלקית לתאגיד בין כל ההוצאות הגדולות הקשורות באירוויזיון. יש להוסיף על כך שהעלויות השנה גבוהות במיוחד בשל הסדרי האבטחה והצורך ביבוא ציוד רב מאירופה ובנוסף, החליטה ממשלת ישראל שלא להשתתף בעלויות התחרות לעומת כל מדינות אירופה האחרות אשר ארחו את התחרות.

להלן חלק מהתגובות אשר התקבלו באירופה על מחירי הכרטיסים (מתוך אתר Wiwibloggs):

תאגיד השידור "כאן" מאשר לבקשתנו את המחירים, ומוסיף: "האירוויזיון הוא לפני הכל אירוע טלוויזיוני, בין הגדולים והטובים בעולם אשר נחשף לעיני כ- 200 מיליון צופים בשידור חי. כאן עושה הכל כדי שהצפייה מול מסך הטלוויזיה יהיה המושב הכי טוב עם הנראות הכי גבוהה.
מספר הכרטיסים בישראל צומצם בשל תנאי המקום, גודל המרחב ומחויבות אבטחתית. איגוד השידור האירופאי דורש אבטחה גדולה מאד באולם ומסביב לאזור הבמה, במטרה למנוע פריצות של מעריצים, כפי שקרה בשנים קודמות.
להבדיל ממופעים אחרים שמגיעים לישראל מחו"ל – כולם – ללא יוצא מן הכלל – יזכו לצפות במופעי האירוויזיון בשידור ב"כאן 11" ובדיגיטל שלנו. אנחנו מצפים לחגיגה גדולה ובתאגיד השידור עמלים במרץ על אחת ההפקות המרשימות אי פעם בתולדות האירוויזיון וזאת למרות העובדה כי בשונה מכלל המדינות בעולם, עלות ההפקה היא רק על התאגיד ללא השתתפות המדינה, כפי שהובטח". מועד מכירת הכרטיסים לאירוויזיון 2019 עדיין נשאר בגדר תעלומה – ב"כאן" מבטיחים כי זה יקרה בקרוב.

 

 

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments