בסיומה של תחרות ה- "Eesti Laul" נבחר הזמר ויקטור קרון (Victor Crone) לייצג את אסטוניה באירוויזיון עם השיר "Storm". הזמרהשוודי קיבל את המקום הראשון מהקהל האסטוני אך השופטים דרגו אותו רק במקום ה- 9.

הזמר, בן ה- 27, נולד וגדל בשוודיה ולאחר שסיים תיכון עבר לארה"ב. הוא התמודד במלודיפסטיבלן השוודי בשנת 2015 יחד עם בהרנג מירי (Behrang Miri) שם הגיע עד לשלב גלגל ההצלה. את השיר האסטוני לאירוויזיון כתב קרון יחד עם המוזיקאי סטיג רסטה (Stig Rasta) אשר התמודד באירוויזיון 2015 יחד עם אלינה בורן (Elina Born) כאשר ביצעו את השיר "Goodbye To Yesterday" והגיעו למקום ה- 7 בגמר האירוויזיון. ב- 2016 כתב את השיר האסטוני "Play" לזמר יורי פוטסמן (Jüri Pootsmann) אך השיר לא הצליח לעלות לגמר.

גמר ה- Eesti Laul החל ביום הערב בשעה 19:00 (שעון ישראל). 12 מתמודדים עלו לגמר מתוך 2 חצאי הגמר אשר נערכו בשבועות האחרונים. השיר הזוכה נקבע בעזרת 2 סבבי הצבעה. בשלב הראשון קבע צוות שיפוט בינלאומי (50%) והצופים בבית (50%) את שלושת השירים הטובים ביותר:

מבצעים שם השיר ניקוד מקום
Sissi Strong 14 4
Inger Coming Home 9 6
Kadiah Believe 6 10
Kerli Kivilaan Cold Love 7 9
Lumevärv feat. INGA Milline päev 12 5
Sandra Nurmsalu Soovide puu 7 8
Stefan Without You 19 1
Sünne Valtri I'll Do It My Way 4 11
The Swingers + Tanja & Birgit High Heels in the Neighbourhood 9 7
Uku Suviste Pretty Little Liar 15 2
Victor Crone Storm 14 3
xtra basic & Emily J Hold Me Close 0 12

לאחר מכן התבצעה הצבעה נוספת לשלושת השירים על ידי הצופים בבית בלבד.

מבצעים שם השיר ניקוד מקום
Stefan Without You 3
Uku Suviste Pretty Little Liar 2
Victor Crone Storm 1

 

בסקר שנערך באתר, אתם קבעתם שויקטור קרון (Victor Crone) הוא המועמד המועדף לייצוג אסטוניה באירוויזיון עם השיר "Storm". הזמר השוודי זכה ב- 26.09% מהקולות. במקום השני (21.74%) נמצא סטפאן (Stefan) עם השיר "Without You", את המקום השלישי (13.04%) חולקים The Swingers, Tanja & Birgit יחד עם הזמרת סיסי (Sissi).

This poll is no longer accepting votes

מי לדעתך צריך לייצג את אסטוניה באירוויזיון

 

זו תהיה ההשתתפות ה- 25 של אסטוניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנים 2001 בזכות השיר "Everybody" בביצוע של Tanel Padar, Dave Benton & 2XL.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments