האזינו: נועה קירל שחררה הבוקר גרסה חדשה לשיר "Unicorn" למען שיקום עוטף עזה. הגרסה החדשה היא גרסה אקוסטית המכונה "גרסת התקווה".

נועה קירל. צילום: אבי זייקנר

נציגת ישראל לאירוויזיון 2023, נועה קירל, הקליטה גרסה חדשה לשיר "Unicorn" אותו ביצעה על בימת האירוויזיון מול מאות מיליוני צופים. העיבוד החדש בוצע לראשונה במסגרת משדר התרמה לשיקוף עוטף עזה ששודר בכאן 11, יחד עם הרכב כלי המיתר צ'יל פיל, ולאחר מכן הוחלט להקליט את הגרסה המרגשת באולפן הקלטות בהפקה של גיא דאן. מילות השיר מקבלות משמעות מחודשת אשר מדמה את עם ישראל כחד-קרן מול העולם.




לפי פרסום וואלה! תרבות, הגרסה החדשה תשולב הגרסה החדשה בקמפיין של משרד התרבות על מתווה הסיוע לגופי התרבות והספורט והקרן לאמנים במצוקה.

במשדר המיוחד של תאגיד השידור גויסו 9.8 מיליון שקלים שיועברו לשיקום עוטף עזה. בחודש שעבר ביצעה קירל גרסה אקוסטית ללהיט גם במסגרת אירוע התרמה בארצות הברית של ארגון ידידי צה"ל בארצות הברית FIDF במהלכו נתרמו לצה"ל 29 וחצי מיליון דולר. מאז הלחימה קירל פועלת רבות לגיוס תרומות ולהעלאת המודעות לטבח הנורא שהתרחש ב-7 באוקטובר.

עם פרסום הגרסה החדשה כתבה הזמרת בעמוד האינסטגרם שלה: "כשייצגתי את ישראל באירוויזיון עם השיר הזה, מעולם לא חשבתי שכמה חודשים לאחר מכן הוא יקבל משמעות אחרת לגמרי. בשמחה ובעצב, נעמוד חזקים מול העולם, יחד! כי רק ככה ננצח!"

 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

 

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Noa Kirel‎‏ (@‏‎noakirel‎‏)‎‏




"Unicorn" (בעברית: "יוניקורן") הוא שם השיר שביצעה הזמרת נועה קירל (Noa Kirel) בגמר אירוויזיון 2023. השיר נכתב על ידי הזמרת יחד עם מאי ספדיה, ינון יהל ודורון מדלי. הזמרת הגיעה למקום השלישי עם 362 נקודות וזאת לאחר שצוות השופטים העניקו לזמרת הישראלית את המקום השני ואילו קהל הצופים דירג אותה במקום החמישי. המקום השלישי נחשב לתוצאה הטובה ביותר שישראל השיגה באירוויזיון מאז הזכייה של נטע ברזילי באירוויזיון 2018.

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments