קבלו את הסיקור המלא מתוך חזרת השופטים של הגמר הגדול שנערכת היום על בימת האירוויזיון בטורינו.
ברגעים אלו נערכת חזרת השופטים בה מצביעים השופטים וקובעים 50% מתוצאות התחרות, ואנו נותנים לכם טעימה מתוך מה שצפוי לנו בגמר הגדול של אירוויזיון 2022.
לצפייה בסיקור המלא בשידור חי ביוטיוב – לחצו כאן!!!
– עמוד זה מתעדכן באופן אוטומטי – השארו איתנו לקבל העדכונים –
עיקבו אחרינו גם באינסטגרם, בטיק טוק וביוטיוב!
לחצו כאן לאינסטגרם | לחצו כאן לטיק טוק | לחצו כאן ליוטיוב
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים – לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו |
להלן רשמינו מחזרת השופטים של הגמר הגדול:
1.צ'כיה – פתיחה מעולה ומרימה לערב הגמר! ההופעה והאולם מלאים באורות ובתאורה מרשימה. הביצוע מתחיל כאשר הסולנית דומיניקה יושבת ליד בנג'מין הקלידן. השיר משרה אווירת רטרו כיפית ומגניבה כאשר שלושת חברי הלהקה עומדים על הבמה והגיטריסט מנגן בגיטרת צ'לו, דבר ייחודי שלא ראינו השנה מאף מתמודד בתחרות. ביצועה הקולי של דומיניקה הסולנית נשמע מצוין ומלא באנרגיות טובות ומרימות. גם הקהל מגיב מעולה לשיר.
2. רומניה – על הבמה ניתן לראות את אורס, שני רקדנים ושתי רקדניות לבושים בבגדים בצבע אדום. בשלב מסוים אורס רוקד ריקוד אינטימי עם אחת מהרקדניות ולאחר מכן עם הרקדן, מה שמוסיף ניחוח קווירי. הרקדנים מבצעים הרמות אקרובטיות לקראת סוף השיר, מסירים את חולצתו האדומה של אורס וחושפים גופייה כסופה מתחתיה. במהלך הביצוע האנרגיה הייתה מופחתת ביחס לשידור החי בחצי הגמר אך במהלך הפזמון הקהל הריע ונראה כי הוא מתלהב מהאנרגיות ומהקליטות של השיר. בנוסף, עיצוב השיער של אורס השתנה לשיער מעוצב בג'ל.
3. פורטוגל – הביצוע מתחיל בבמה חשוכה ואז הפנים של הסולנית מארו מוארים באור כחלחל. זמרות הליווי מצטרפות לפזמון כשהן עומדות איתה במעגל בקדמת הבמה. כולן לבושות באותה חליפה בצבע לילך. המצלמות מתמקדות בעיקר במארו. הביצוע הקולי אינטימי ומצמרר והקהל הריע להן בסוף השיר.
4. פינלנד – הבמה מכוסה בבלונים שחורים גדולים אשר מרחפים באוויר והלהקה לבושה בשחור בהתאם לסטייל המזוהה עם שירי הרוק, בזמן שהסולן לובש מעיל גשם צהוב ומכנס עור שחור. בתחילת ההופעה הסולן מחזיק בבלון הליום צהוב ומשחרר אותו לעוף למעלה. בהמשך הביצוע הוא פושט את המעיל ונשאר חשוף חזה. הביצוע הקולי עדיין לא מדויק, אך טוב יותר מהרבה חזרות שראינו בעבר. הקהל מריע לשיר ואף משתתף בביצוע בצעקת "Jezebel!" לקראת סוף השיר.
5. שוויץ – הביצוע מתחיל בבמה חשוכה כאשר מאריוס עומד במרכז הבמה לבוש בשחור. במהלך הביצוע ניתן לראות הולוגרמה של ילד מעיף מטוס מנייר ולב שבור על הרצפה ועל פניו. למרות הרגש שמאריוס מביע בשיר, הביצוע הקולי נשמע לא טוב ולא מזכיר את חצי הגמר שבו הפתיע אותנו והעפיל. מכיוון שהשיר הוא שיר שופטים וזוהי החזרה בה השופטים מצביעים, נראה שהשיר הולך להתרסק בזמן האמת.
6. צרפת – זו המדינה הראשונה מ"חמשת הגדולות" (הביג 5) שעולה להופיע. הביצוע מתחיל כאשר אלבן מתופף ועומד בקדמת הבמה יחד עם רקדנית. שלישיית הבנות עומדות על פודיום מאחור שאליו מחוברות מדרגות משני צדדיו. הם לובשים בגדים מסורתיים עם עיטורי זהב. מצידי הבמה ניתן לראות סוג של חביות/קערות עם אש בתוכן ובפזמון מצטרפים פירוטכניקה ואש מאחורי הבמה. הצבע הבולט בשיר הוא ירוק המוקרן גם על השמש הקינטית וגם על הבמה עצמה והצבע יוצר אווירה מסתורית בנוסף לעשן שעל הבמה. בשלב מסוים הבנות יורדות מהפודיום אל קדמת הבמה ולאחר מכן חוזרות אל הפודיום. אלבן מנגן בשלושה כלים סך הכל במהלך הביצוע – תוף, גיטרה ומעין יוקלילי קטן. הביצוע הקולי פחות טוב מקודמיו כאשר אחת מהזמרות ממהרת בשירת הבית הראשון, אך זוויות הצילום נראות מעולה – חיתוכים מהירים בין שוט לשוט וקלוז אפים על הזמרים. גם הבמה נראית מדהים, ללא ספק אחת המרשימות השנה שלא נפגעות מהשמש הקינטית שאינה עובדת.
7. נורווגיה – חברי הלהקה עומדים אחד ליד השני, לבושים בבגדים הצהובים ובמסיכות אותם לבשו בקדם האירוויזיון הנורווגי ובחצי הגמר. כל האנשים שעל הבמה עוטים משקפי שמש על הפנים שמסתירים את זהותם. הדי ג'יי שמחופש כאסטרונאוט עומד מאחוריהם על פודיום מוגבה. הבמה מוארת בצבעי כחול וצהוב. כולם רוקדים ללא הפסקה. על המסך של הצופים בבית מופיעה המילה בננה בגדול ובהמשך מופיעות מילים נוספות. הצמד נשמע מעולה. לקראת סוף השיר יש הרבה זיקוקים על הבמה. הקהל נהנה מאוד מהביצוע וחלקו אף היה מחופש לחברי הצמד.
8. ארמניה: רוזה לין מופיעה בתוך חדר גדול המדמה חדר שינה והורכב במיוחד לצורת התחרות. כל החדר והרהיטים שבו מכוסים בפתקים לבנים. רוזה יושבת על המיטה, לבושה בחליפה לבנה ומנגנת בגיטרה בצבע לבן. היא מניחה את הגיטרה על המיטה ועומדת על שטיח בצבע לבן. לאחר מכן היא ניגשת לקיר ומתחילה להוריד ממנו כיסויים שמציגים מילים שונות כמו התאריך שבו התחילה לכתוב את השיר לאירוויזיון (22 ביוני), חושפת לב על הקיר ולבסוף את שם השיר "Snap". התאורה שעל קירות החדר מצבע לבן לכחול. לקראת סוף השיר, החדר סביב רוזה מסתובב לכיוון הקהל. היא פורצת את העיגול ויוצאת לכיוון הקהל ומשתחררת מהחדר הנעול שבו הייתה. הבמה מוארת בצבעי זהב ויש הרבה עשן על הבמה. בחצי הגמר רוזה קצת התקשה להוריד את הכיסוי שהיה על העיגול אך למזלנו זה עבר חלק בחזרת השופטים. התלבושת של רוזה לין השתנתה מחולצה צמודה וז'קט פתוח לז'קט לבן סגור שלטעמי נראה פחות טוב, אך מבחינה קולית רוזה לין נשמעת מדהים כרגיל.
9. איטליה: המדינה המארחת עולה על הבמה. מחמוד מתחיל את הביצוע כשהוא נמצא לבד על הבמה עם תאורה לבנה אשר מופנית לכיוונו מכיוונים שונים (ספוטלייטים) ובפזמון הראשון מצטרף אליו בלאנקו. השניים לובשים בגדים שונים מאלו שילבשו בהופעה. בפזמון הזמרים שרים זה אל זה ולאחר מכן בלאנקו נעמד על פסנתר לבן מרשים על הבמה, אשר פסנתרן מנגן בו תוך כדי. התאורה במהלך הביצוע בצבע לבן ועל מסכי הלד נראות מעין בועות סבון שקופות. לקראת סוף השיר יורד מלמעלה קיר תאורה, אשר בסופו התאורה נהפכת לכחולה. ביצועם הקולי לא מדויק, אך הקהל שר איתם מה שמוסיף כמה רגעים מצמררים במהלך הביצוע.
10. ספרד: הביצוע מתחיל בחצוצרה המוסיפה נגיעה ספרדית נוספת לשיר וצעדים המוסיפים דרמטיות. צ'אנל עלתה לבמה לבושה במין בגד גוף שחור עם עיטורים כסופים ומעט אדומים, והיא מלווה בשתי רקדניות ושני רקדנים – כולם לבושים בשחור. מאחוריהם קיר תאורה המאיר בצבעים שונים. בסוף קטע הריקוד האייקוני צ'אנל מחזיקה מניפה אדומה, שרה תו גבוה בשיר שלא היה לפני כן ומבצעת ריקודים סלוניים מהירים עם רקדניה. לקראת סוף השיר נראו זיקוקים אשר נופלים מתקרת האולם כלפי מטה וזיקוקים שעלו מרצפת הבמה. הקהל הריע לשיר ושר יחד עם צ'אנל, דבר שלחלוטין עובר מסך מצויין ומרים את הביצוע.
11. הולנד: הזמרת עומדת במרכזו של טרפז על הבמה, מסביבה התאורה חשוכה. המצלמה מתחילה בצילום מרחוק ומתקרבת אל הזמרת לאחר מספר רגעים. על הבמה משחקי אורות בצבע לבן. מאחורי הזמרת ניתן לראות מין שמש כסופה. התאורה על הזמרת נעלמת והיא עומדת בחשיכה, כמו צל שנעלם באמצע החיים. המצלמה מתרחקת מהבמה ומסכי הלד מתמלאים לאט לאט בצבע זהב. הזמרת יורדת מהפודיום עליו היא עומדת ומתקדמת לחלק הקדמי של הבמה. עוד ביצוע קולי נהדר של הזמרת. מכיוון שהשיר מופיע אחרי ספרד, מרגיש כי הוא "נבלע" מעט ולא תואם את האנרגיות של השיר הקודם לו, דבר שעשוי לבוא לרעתה של הולנד בזמן האמת.
12. אוקראינה: הפייבוריטים הגדולים לניצחון על פי אתרי ההימורים. הההופעה מתחילה כאשר המצלמה מצלמת את המפלים שעל הבמה ומתקדמת לכיוון חברי הלהקה. הבמה מוארת בצבעי זהב וכסף. על רצפת הלד רואים השתקפות של חברי הלהקה שעומדים במין עלומות אור. על מסכי הלד מאחור רואים את הידיים ואת הפנים של האם בשיר, "סטפניה". ככל שהשיר מתקדם רואים את פניה המודאגות של האם אשר הולכות ומתקמטות ככל שעוברות השנים. חברי הלהקה מוחאים כפיים ומתקדמים לקדמת הבמה, משלהבים את הקהל. על המסך מאחורה ועל הרצפה ניתן לראות שבילים בצבע זהב שהופכים לאחר מכן לכפות ידיים. המצלמה מתמקדת ברקדן שבחבורה ובסוף השיר הבמה מתמלאת בצבעי כחול וצהוב, כצבעי הדגל האוקראיני. הביצוע הקולי פחות טוב מקודמיו וכולל אי דיוקים בתו הגבוה לפני הפזמון. רמת האנרגיה גם של חברי הלהקה וגם של הקהל ירודה, ואין ספק כי בכל שנה אחרת שיר כזה לא היה זוכה לכמות אהדה כמו זו ש"Stefania" זוכה לה.
13. גרמניה: הבמה מוארת בתאורה חזקה, דבר שלא ראינו בחזרות קודמות ויש הרבה שינויים מבחינת תאורה. מאליק לבוש בחולצה אפורה ומתחיל את הביצוע כשהוא מנגן על קלידים ואור צהוב מאיר אותו. הוא מפעיל לופר ולאחר מכן הוא מסתובב על הבמה ומנגן על תופים אלקטרוניים. לאחר מכן הוא עובר לקדמת הבמה ומנגן על גיטרה. הבמה נראית כמו חדר חזרות כאשר מאחורי מאליק נראים על הבמה גם תופים, רמקולים, גיטרות חשמליות ופסנתר כנף, הנמצאים על שטיחים ביתיים. הביצוע אינטימי ונותן תחושה כאילו הוא נותן לקהל לקרוא שורה מהיומן האישי שלו, אך בו בזמן מרגיש שהקהל הוא חלק בלתי נפרד מהביצוע כאשר מרביתו מפעיל את פנסי הטלפון. אולם, ספק אם השיר יצא מתחתית הטבלה.
14. ליטא: מוניקה מופיעה לבדה על הבמה בשמלה הכסופה שאותה לבשה בקדם האירוויזיון הליטאי ובחצי הגמר הראשון. מאחוריה רואים את השמש הקינטית מאירה ומנצנצת בצבעי כסף וסגול. על הבמה תאורה בצבעי כחול ולבן. בחלקו השני של השיר המסך מתפצל לשניים ורואים את דמותה של מוניקה במסך מפוצל. מוניקה נהנית להופיע עם השיר, מפלרטטת עם הקהל והמצלמה ואי אפשר להתעלם מהכריזמה והנוכחות הבימתית הכובשת שלה. אמנם בטבלאות ההימורים אין לשיר פוטנציאל גדול, אך ברור (לכתבתנו שחר) שמוניקה תבלוט בין שתי בלדות שאינן בולטות יחסית לשאר השירים.
15. אזרבייג'אן: נאדיר מלווה על הבמה ע"י רקדן דני. על הבמה מוצבות מן מדרגות שמעוצבות כמו יציע באיצטדיון אליהן הזמר מטפס יחד עם הרקדן, לאחר שפותח את ההופעה בישיבה. הרקדן משמש כצל של נאדיר והם עושים במקביל את אותם התנועות. בהמשך גרם המדרגות מתפצל והזמר עומד מול הרקדן. הרבה זוויות צילום מיוחדות. כמו כן, מסך הטלוויזיה מתפצל מספר פעמים, שבהם הוא מציג בחלק העליון של המסך קלוז אפ על עיניו של הזמר ואילו בחלק התחתון רואים את הזמר יושב על גרם המדרגות. מבחינה קולית, נאדיר נשמע מעולה כרגיל, אך ספק אם הווקאליות תספיק לו כדי להתבלט.
16. בלגיה: אישית, אני מופתעת מאוד לראות את בלגיה בגמר. ז'רמי מתחיל את הביצוע כשהוא עומד לבדו על הבמה, לבוש בז'קט כסוף וג'ינס אפור. הצילום מתחיל מרחוק כך שרואים את הבמה כולה והמצלמה מתקרבת אליו לאט לאט. בפזמון השני מצטרפים אל הזמר ארבעה רקדני ליווי הלבושים בשחור ומתנועעים מצד לצד, ולקראת סוף השיר גם ז'רמי מצטרף לריקוד. התאורה על הבמה בצבעי כחול וכתום ועל המסך מאחורי הזמר ניתן לראות מלבנים כתומים וצורות כתומות מופשטות מעגליות. הביצוע הקולי נשמע לא טוב בכלל עם זיופים ואי דיוקים רבים, ואין לי ספק שבלגיה תמצא את עצמה בתחתית הטבלה.
17. יוון: אמנדה מגיעה לגמר כאחת הפייבוריטיות לאחר ההופעה המוצלחת בחצי הגמר הראשון. ההופעה מתחילה כאשר המצלמה מתמקדת בפנים של אמנדה. לאחר מכן המצלמה מתרחקת לאט ורואים את אמנדה יושבת על כיסא על הבמה. בצדדים ניתן לראות כיסאות שבורים המדמים את שיברון הלב של הזמרת בשיר. היא לבושה בשמלה לבנה כדימוי לכלה שנשכחה תחת החופה. על רצפת הלד אפקט מרתק שמראה כאילו הכיסאות נמסים. על מסך הלד מאחוריה זוג רוקד. לאורך רוב השיר הבמה מוארת בצבעי כחול ולקראת הסוף מתמלאת בתאורה בצבע לבן. אחת מזוויות הצילום השתבשה כאשר ראו את הגרין רום שנראה ריק מאנרגיות ולא מתאים לשיר. גם באופן כללי האנרגיה של הקהל הייתה פחות טובה מבחצי הגמר, אך השיר עדיין עשוי לסיים בטופ 5.
18. איסלנד: ההופעה מתחילה במצלמה שמתמקדת בחברות הלהקה שעומדת על הבמה ולאחר מכן המצלמה מתרחקת מהן. הן עולות לבמה עם משקפי שמש, כנראה התעוררו קצת מאוחר היום. שלושתן עומדות על הבמה, מנגנות על גיטרות ולובשות בגדים בצבעים שונים. בצד הבמה יושב לצידן המתופף שהוא אחיהן של בנות הלהקה. הבמה מתמלאת בצבעי זהב ובהמשך השיר המצלמה מתרחקת ומראה את כל הבמה מרחוק. הופעה שמרגישה איכותית ונעימה, וגם הביצוע הקולי מעולה. נראה ששיבוצה בין יוון שמגיעה לבמת הגמר כאחת הפייבוריטיות ומולדובה שמביאה שיר קצבי ומרים, יבוא לרעתה בתוצאות הגמר.
19. מולדובה: המולדבים באו השנה לעשות שמח! חברי הלהקה עומדים על הבמה, לבושים בבגדים צבעוניים וכל חבר להקה מנגן על כלי אחר. סולן הלהקה עוטה משקפי שמש וחובש כובע לראשו. הבמה מוארת בצבעי צהוב וסגול. על מסך הלד מאחורה מופיעות צורות צבעוניות בצבעים שונים. הלהקה משלהבת את הקהל באולם (שלא נמצא כרגע) למחוא כפיים והגיטריסט שוכב רצפת הלד והמצלמה מתמקדת בו. הקהל לחלוטין נהנה מהשיר, מריע ורוקד לצליליו – מה שעשוי לעזור לו.
20. שוודיה: קורנליה ג'ייקובס, אחת הפייבוריטיות הגדולות לזכייה עומדת על הבמה לבדה, יחפה, לבושה במכנסיים שחורים ובחולצה כסופה עם הרבה פרנזים נוצצים. מאחוריה מסך הקרנה עגול גדול המשנה את צבעו לאדום לקראת סוף הביצוע. זוויות הצילום ברובן נראות דומות מאוד למלודיפסטיבלן (קדם האירוויזיון השוודי), אך עם כמה שינויים קלים ועם פירוטכניקה ועשן שנוספו לפני הפזמון האחרון המוסיפים אפקט דרמטי. אולם, עד עכשיו לאחר שקורנליה מסובבת את העיגול היא שמה את המיקרופון על סטנד וממשיכה לשיר עם ידיים פתוחות- אך הסטנד פשוט לא הופיע בחזרה הזו וקורנליה המשיכה להחזיק את המיקרופון בידה. ייתכן שזאת בשל התקלות הטכניות הרבות שהתרחשו בחלק זה של השיר בחזרות קודמות והוחלט להסיר את הסטנד אולי כדי לחסוך בתקלות נוספות. קורנליה נותנת ביצוע קולי מעולה, בסוף השיר הזמרת מגיעה לטונים גבוהים יותר מבחצי הגמר, מה שמוסיף דרמטיות לשיר. הקהל שר איתה ולחלוטין יש אנרגיה של שיר מנצח.
21. אוסטרליה: שלדון מתחיל את הופעתו בתחתית שני גרמי מדרגות ענקיים סימטריים ולובש תלבושת לבנה עם שובל מאחור, שמזכירה במראה הכללי שמלת כלה. הבחירה בתלבושת לבנה ולא שחורה כמו בקדם האירוויזיון האוסטרלי נובעת ככל הנראה מהרצון להבליט את שלדון בין החושך הכמעט מוחלט שעל הבמה. גם הפעם שלדון עונד טבעות וחובש את המסכה הכסופה על פניו. בניגוד לקדם האירוויזיון האוסטרלי שבו הזמר התחיל בגובה רב וירד למטה אל הבמה לשיא השיר, הפעם העניינים מתהפכים והוא פוסע לעבר פסגת גרמי המדרגות ככל שהשיר נבנה ומתקדם, ולבסוף מוריד את המסכה המנצנצת מפניו. ההופעה מסתיימת כשכל האורות על הבמה דולקים עליו. ההופעה מרגשת ונוספו לה זוויות צילום אחרות שמשפרות את הביצוע, אך מבחינה קולית שלדון נשמע לא טוב בחלקים מסוימים בשיר, מה שיבוא לרעתו מאחר וזהו שיר שאמור לדבר לשופטים שמצביעים בחזרה הזו.
22. בריטניה: הביצוע מתחיל מרחוק כאשר נראית תאורה לבנה מתוך שלד של חללית ומתוך עיגול פודיום מואר על רצפת הבמה שעליו עומד הזמר. סאם לובש חליפה שחורה עם קישוטים לבנים ואלמנטים של שמש וירח על התלבושת. במהלך הביצוע נראה עשן על הבמה. החללית הענקית שסאם נמצא בתוכה מורכבת משלושה חלקים ומתפצלת במהלך הביצוע. כאשר החללית מתפצלת התאורה נהפכת לצבעי כתום-זהב. בהמשך, סאם מציג גרסה חדשה של השיר הכוללת סולו גיטרה כשהוא למעשה מנגן בגיטרה חשמלית ומרשים אותנו מאוד בקולו. היותו של סאם אחד הפייבוריטים בתחרות מובנת ומוצדקת לאחר הופעה שכזו.
23. פולין: הביצוע מתחיל בסאונד של טפטופי גשם. המצלמה מתחילה בצילום מרחוק ומראה את הרקע כולו שצבוע בכחול עם המפלים שבקדמת הבמה. אוכמן לבוש בחליפה שחורה אלגנטית. פניו מוקרנים על מסכי הלד מאחוריו והוא מלווה ע"י ארבעה רקדנים המכוסים בתלבושות מכף רגל ועד ראש. המפלים והצמחייה ברקע מוסיפים המון למוטיב הטבע והמים שבשיר. הרעיון בהופעה הוא ליצור מראה אפל, חשוך וקודר ולכן השימוש בברקים, טפטופים, רעידת המצלמה בפזמון השני המדמה רעידת אדמה וכאילו ישנם רוחות רפאים על הבמה. ישנם אפקטים של טפטוף בוידאו ארט ובפזמון האחרון האורות הלבנים מהבהבים לכיוון הבמה. הרקדניות רוקדות ונשכבות על הרצפה סביב אוכמן. הזמר נותן ביצוע קולי נהדר.
24. סרביה: קונסטרקטה דבקה בהעמדה שראינו בקדם האירוויזיון הסרבי, הכוללת שטיפת ידיים על הבמה, מגבות וכוריאוגרפיה מינימלית של תנועות ידיים. לצידה חמישה זמרי וזמרות ליווי. כמו בקדם, גם בהופעה זו ישנו שימוש רב בצבע האדום במסכי הלד. בחצי הגמר הקהל מחא כפיים בהמוניו יחד עם קונסטרקטה ומלוויה – דבר שהוסיף אנרגיות רבות והרים את השיר ונראה זאת שוב גם בערב הגמר. דבר חשוב שיש לציין הינו כי במהלך השיר, בקטעים נבחרים בשיר מוצג תרגום – הבולט שבהם הינו בחלק המושר בשפה הלטינית בסוף השיר.
25. אסטוניה: סטפן מתחיל את הופעתו על הבמה הקדמית כשהוא אוחז בגיטרה ולבוש בבגד בצבע בז'. הבחירה לעמוד על הבמה הקדמית ולא המרכזית מותירה את המפלים שבקדמת הבמה מאחוריו. לאחר הפזמון הראשון סטפן שם את הגיטרה מאחוריו ורץ לכיוון הבמה המרכזית. במסכי הטלוויזיה ניתן לראות פילטר הנותן תחושה של צילום מיושן (בחלק מהביצוע סטפן נראה בשחור לבן) וכל הוויזואליות על הבמה מספקת אווירת רטרו ותחושה של המערב הפרוע. בהמשך ההופעה סטפן צועד לכיוון הקהל ויוצר איתו קשר עין. לקראת סוף הביצוע הזמר רץ שוב לבמה הקדמית והמצלמה מצלמת את הקהל במספר שוטים. אין ספק ששיבוצו של סטפן כאחרון בסדר ההופעה יסייע לו להשתבץ גבוה יותר בתוצאות האמת.
אירוויזיון 2022: תחרות האירוויזיון הקרובה תיערך בטורינו שבאיטליה בתאריכים 10, 12 ו-14 במאי באולם הפאלה-אולימפיקו. איטליה תארח את התחרות לאחר זכייתה באירוויזיון 2021 עם להקת מונסקין ושירם "Zitti e buoni". זאת תהיה הפעם השלישית שבה תארח איטליה את התחרות, לאחר שאירחה אותה ב-1965 בנאפולי וב-1991 בעיר הבירה רומא.
הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר
|
רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!
שדרנית רדיו, חברת להקת ה"יורופאלש"
כתבת ויוצרת תוכן בנושא האירוויזיון
[email protected]