כיצד יבחר הנציג הסרבי לאירוויזיון? מפיקי Beovizija טוענים שלא יקחו חלק בבחירת הנציג הסרבי לאירוויזיון.

למרות שדיווחנו כבר בחודש מאי שסרביה שתבחר את נציגיה לתחרות בעזרת קדם האירוויזיון המקומי – "Beovizija" וחלון הזמנים לשליחת השירים לקדם אירוויזיון הסרבי נמצא בעיצומו לאחר שנפתח לפני כחודש (14 בספטמבר), נראה שנציג סרביה לאירוויזיון 2022 לא יבחר במסגרת ה- "Beovizija". זאת לאחר שחברת ההפקות "Megaton Productions" שמחזיקה בזכויות להפקת התחרות הודיעה שהם מתכוונים לערוך את התחרות המסורתית, אך הפעם בערוץ פרטי ולא בערוץ הסרבי הציבורי RTS. כתוצאה מכך, הזוכה בתחרות לא צפוי לייצג את סרביה באירוויזיון.

 
רוצים להשאר מעודכנים בכל חדשות "אקס פקטור"?
לחצו כאן!




בתגובה לכך הצהירה רשת הטלוויזיה הסרבית (RTS) שהם היחידים שיכולים לבחור נציג לאירוויזיון מאחר והם חברים באיגוד השידור האירופי, לכן סביר ש- RTS תקיים קדם אירוויזיון מרובה משתתפים בפורמט חדש. ברשת הטלוויזיה המקומית שואפים לקיים את התחרות בסוף חודש פברואר אך יתכן שבשל מגבלת הקורונה יבחר הנציג בבחירה פנימית בעזרת וועדת שופטים.

סרביה באירוויזיון 2021

ב- 2018 חזרה סרביה לבחור את נציגיה לתחרות בעזרת הקדם אירוויזיון המקומי. הקדם האחרון התקיים ב- 2020, אז זכתה להקת הוריקן (Hurricane) עם השיר "Hasta La Vista". ב- 2021 בחרה רשת הטלוויזיה המוקמית להמשיך את שיתוף הפעולה עם הוריקן ובנות הלהקה ביצעו באירוויזיון את השיר "Loco Loco" עימו הגיעו למקום ה- 15 בגמר הגדול עם 102 נקודות.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 14 של סרביה כמדינה עצמאית באירוויזיון, כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנת 2007, שנת הבכורה של סרביה בתחרות. הזוכה הייתה מריה סריפוביץ' (Marija Šerifović) עם השיר "Molitva".




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!