תקנון פסטיבל A DAL, ששימש בעבר כקדם אירוויזיון ההונגרי, שוחרר ואין בו אזכור לגבי אירוויזיון 2022. ידיעה זו מגיעה על רקע שמועות על חזרתה של הונגריה לתחרות.

רשת הטלוויזיה ההונגרית MTVA פרסמה את תקנון החוקים הרשמי ופרטים לגבי אפשרויות הגשת השירים לפסטיבל "A Dal 2022". המופע שימש כקדם האירוויזיון הלאומי של הונגריה מ -2012 עד 2019. בסוף 2019, המדינה נסוגה והודיעה שאינה מעוניינת להשתתף באירוויזיון.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




שמועות על חזרתה של הונגריה לאירוויזיון

במהלך השבועות הקודמים נפוצו שמועות רבות על חזרתה של הונגריה לתחרות כאשר פוסט באתר Reddit טען שתקנון פסטיבל "A DAL" פורסם ובו התייחסות של מארגני הפסטיבל לחזרתה שך הונגריה לאירוויזיון. על פי הפוסט נכתב בחוקי התחרות כי השיר הזוכה בפסטיבל ייצג את הונגריה באירוויזיון 2022 בטורינו – זאת לפני אישור השתתפותה של הונגריה בתחרות ולפני חשיפת העיר המארחת.

על פי אותו פוסט, לאחר חשיפת התקנון הספיקה רשת הטלוויזיה להסיר אותו מהאתר הרשמי. הסיבה להסרת התקנון יכולה להיות בשל פניה של איגוד השידור האירופי לרשת הטלוויזיה ההונגרית בשל חשיפת פרטים שעדיין לא פורסמו רשמית לציבור.




הונגריה חוזרת – נראה שלא!

כללי "A Dal 2022" מאפשרים השתתפות לשירים שיצאו לאור מסחרית לאחר ה- 30 במרץ 2021. אולם, כללי האירוויזיון מאפשרים השתתפות רק לשירים שיצאו מסחרית אחרי ה- 1 בספטמבר 2021. מכאן שחוקי פסטיבל "A Dal 2022" אינם תואמים את חוקי האירוויזיון.

נוסף לכך, "A Dal 2022" מאפשר לעד 10 אנשים להופיע על במת הפסטיבל, לעומת ההגבלה על עד שישה אנשים על במת האירוויזיון.

בניגוד לתקנון שהוסר, תקנון הפסטיבל המעודכן אינו מזכיר את האפשרות שהמדינה תשתתף באירוויזיון ולכן סיכויה של הונגריה לחזור לתחרות בשנה הקרובה קלושים ביותר.

פרסומת: צילומי ניו בורן – בחרו בטובים ביותר

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!