זוכת אירוויזיון הילדים לשנת 2018, רוקסנה ונגיאל, שוללת התמודדות באירוויזיון 2022. "אני לא מרגישה מוכנה".

רוקסנה ונגיאל (Roksana Węgiel), בת 16, שוללת את התמודדותה באירוויזיון 2022. זוכת אירוויזיון הילדים לשנת 2018 הודיעה שאינה מתכוונת להגיש את מועמדותה בהליך הבחירה הפולני לתחרות הקרובה.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




בנוסף, חשפה הזמרת הצעירה שקיבלה פניה מרשת הטלוויזיה הפולנית (TVP) לייצג את פולין כבר באירוויזיון 2021, אך היא נאלצה לסרב.

רוקסנה ונגיאל לא שוללת התמודדת באירוויזיון בעתיד, אך מרגישה שכרגע היא אינה מוכנה: "אני לא מרגישה מוכנה לאירוויזיון של הבוגרים, זו האמת ואין לי מה להסתיר. אני לא חושבת שזה נכון לעשות זאת עכשיו, לכן נכון לכרגע זה לא יצא לפועל. למרות זאת מי יודע, אולי בעתיד".

על פי אתר האירוויזיון הפולני, כשנשאלה הזמרת איזה סוג של שיר תרצה לבצע באירוויזיון במידה ותשתתף היא ענתה שתרצה לשיר בלדה שתציג את יכולותיה כזמרת.

פולין זכתה באירוויזיון הילדים פעמיים ברצף בשנים 2018 וב- 2019. כאמור, זוכת 2018 מרגישה שאינה מוכנה מספיק כדי להתמודד בתחרות הגדולה ואילו זוכת 2019, ויקי גאבור (Viki Gabor) עדיין רק בת 14 ולכן על פי תקנון התחרות אינה יכולה להתחרות באירוויזיון של הבוגרים.




בימים אלה מוזמנים יוצרים וזמרים לשלוח שירים עבור אירוויזיון 2022 במסגרת הליכה הבחירה הפולני לתחרות.

השיר הזוכה ייבחר על ידי חבר שופטים בבחירה פנימית דו-שלבית. חבר מושבעים המורכב מ- 5 אנשים יבחר תחילה שלושה שירים שהם רוצים להעביר לשלב השני. לכל שופט יש גם את הזכות להוסיף שיר לשלב השני שלא שלח פנייה לרשת הטלוויזיה הפולנית. 3-15 שירים יעלו לשלב השני שבו שיריהם יישפטו בסולם של 1 עד 10. הזוכה יהיה השיר שיקבל את מירב הנקודות. אם יווצר מצב של שוויון, יו"ר הוועדה יחליט מיהו הזוכה. החלטת חבר השופטים תפורסם עד ה- 2 בינואר 2022.




פולין באירוויזיון 2021

"The Ride" (בעברית: "הנסיעה") הוא שם השיר שבוצע על ידי הזמר רפאל ברזוזובסקי (Rafał Brzozowski) שייצג את פולין באירוויזיון 2021 לאחר שנבחר בבחירה פנימית. הזמר הגיע רק למקום 14 בחצי הגמר עם 35 נקודות בלבד.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 24 של פולין באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השני בשנת הבכורה 1994 עם השיר "To nie ja!" בביצוע של אדיטה גורניאק (Edyta Górniak).

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!