רשת הטלוויזיה הפולנית החלה בקבלת שירים של אמנים המעוניינים לייצג את פולין באירוויזיון 2022. השיר והנציג יבחרו בבחירה פנימית.

רשת הטלוויזיה הפולנית, TVP, הודיעה כי אמנים המעוניינים להתמודד באירוויזיון 2022 רשאים כעת להגיש בקשה לקחת חלק בבחירה הפנימית שתשמש לבחירת הנציג הפולני באירוויזיון 2022. לציבור לא תהיה זכות הצבעה כיוון שהשיר יבחר על ידי חבר שופטים זו השנה השנייה ברציפות. הנציג הפולני צפוי להיחשף עד ה- 2 בינואר 2022.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו

אמנים המעוניינים לשלוח שירים יוכלו לעשות זאת עד השעה 22:00 (שעון מרכז אירופה), ב- 20 בנובמבר. על האמנים לספק תיאור ביוגרפי קצר אודותיהם יחד עם תמונה והשיר אותו הם רוצים לשיר באירוויזיון 2022. מידע זה יש לשלוח אל [email protected].

הזמר המתחרה לא צריך להלחין את שירו, וכללי האירוויזיון הסטנדרטיים חלים על השירים שיוגשו. להקות רשאיות להשתתף גם כן, אך מספר האנשים על במת האירוויזיון יצטרך להיות קטן משישה וכל האמנים חייבים להיות מעל גיל 16 כדי לעמוד בכללי איגוד השידור האירופי. יתקבלו שירים אך ורק של זמרים שחיים בפולין אך אינם צריכים להיות אזרחים.

כיצד יבחר השיר? בחירה פנימית

השיר הזוכה ייבחר על ידי חבר שופטים בבחירה פנימית דו-שלבית. חבר מושבעים המורכב מ- 5 אנשים יבחר תחילה שלושה שירים שהם רוצים להעביר לשלב השני. לכל שופט יש גם את הזכות להוסיף שיר לשלב השני שלא שלח פנייה לרשת הטלוויזיה הפולנית. 3-15 שירים יעלו לשלב השני שבו שיריהם יישפטו בסולם של 1 עד 10. הזוכה יהיה השיר שיקבל את מירב הנקודות. אם יווצר מצב של שוויון, יו"ר הוועדה יחליט מיהו הזוכה. החלטת חבר השופטים תפורסם עד ה- 2 בינואר 2022.

פולין באירוויזיון 2021

"The Ride" (בעברית: "הנסיעה") הוא שם השיר שבוצע על ידי הזמר רפאל ברזוזובסקי (Rafał Brzozowski) שייצג את פולין באירוויזיון 2021 לאחר שנבחר בבחירה פנימית. הזמר הגיע רק למקום 14 בחצי הגמר עם 35 נקודות בלבד.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 24 של פולין באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השני בשנת הבכורה 1994 עם השיר "To nie ja!" בביצוע של אדיטה גורניאק (Edyta Górniak).

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!