אזרבייג'אן מאשרת את השתתפותה באירוויזיון 2022. בשלב זה לא ידוע כיצד יבחר השיר או הנציג של המדינה לתחרות.




רשת הטלוויזיה של אזרבייג'אן, İTV, מאשרת את השתתפותה באירוויזיון 2022. באזרבייג'אן לא חושפים בשלב זה כיצד יבחר השיר או הנציג לאירוויזיון אך סביר להניח שהנציג יבחר בבחירה פנימית. כל נציגיה של אזרבייג'אן בתחרות האירופית מאז 2015 נבחרו בבחירה פנימית.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




אזרבייג'אן היא המדינה ה- 30 שהביעה עיניין להשתתף באירוויזיון 2022 לאחר ישראל, איטליה, גרמניה, שוויץ, סן מרינו, צרפת, אסטוניה, פינלנד, הולנד, סרביה, נורווגיה, מלטה, אוסטרליה, אוקראינה, שוודיה, פולין, דנמרק, אלבניה, יוון, ליטא, בלגיה, אסטוניה, לטביה, איסלנד, אירלנד, פורטוגל, קרואטיה, סלובניה וגאורגיה. רשימת המדינות הרשמית צפויה להיחשף בחודש נובמבר.

אזרבייג'אן באירוויזיון 2021

אפנדי (Efendi) נבחרה לייצג את אזרבייג'אן בבחירה פנימית באירוויזיון 2020. בשל ביטול התחרות בחרה רשת הטלוויזיה האזרית להמשיך את שיתוף הפעולה עם הזמרת גם לקראת אירוויזיון 2021, שם בחרה לשיר את השיר "Mata Hari" שהגיע בגמר הגדול למקום 20 עם 65 נקודות.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 14 של אזרבייג'אן בתחרות, אשר השתתפה לראשונה בשנת 2008. עד כה אזרבייג'אן זכתה פעם אחת בתחרות: בשנת 2011 עם השיר "Running Scared" בביצוע של אל וניקי.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!