התקשורת בקפריסין מדווחת שהזמר והיוצר מיכאליס חטזיאניס, שהתמודד באירוויזיון 1998, יכתוב שיר לזמרת טניה בראזו שיבוצע על בימת אירוויזיון 2022.




על פי הדיווחים בתקשורת בקפריסין, רשת הטלוויזיה המקומית (RIK) פנתה ליוצר הקפריסאי מיכאליס חטזיאניס (Michalis Hatzigiannis) כדי שילחין שיר עבור קפריסין לאירוויזיון 2022. בעקבות אירוויזיון 2021, מיכאליס אכן הצהיר בפומבי כי "לעולם לא יגיד לא" לכתיבת שיר לתחרות. חטזיאניס ידוע לאוהדי האירוויזיון כמי שייצג את קפריסין באירוויזיון 1998 עם השיר "Genesis", וסיים במקום ה- 11.

אם מיכאליס ירים את הכפפה, ​​זו תהיה הפעם הראשונה מאז 2015 שכותב שירים קפריסאי מקומי יצור את השיר לאירוויזיון.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו



כמו כן דווח שרשת הטלוויזיה הקפריסאית תמשיך את שיתוף הפעולה עם חברת התקליטים PANIK Records שהחלה בשנת 2018 והמשיכה באירוויזיון 2020 ו- 2021. לכן, סביר שטניה בראזו (Tania Breazou) תהיה נציגת קפריסין לאירוויזיון מאחר והיא חתומה בחברת התקליטים המדוברת ונחשבת לאחת הטלנטיות המבטיחות בחברת התקליטים.

טניה בראזו הצהירה בראיונות רבים כי התמודדות באירוויזיון הוא אחד מחלומותיה, כך שלא סביר שהזמרת תדחה הצעות כלשהן מטעם רשת הטלוויזיה הקפריסאית. בנוגע לשיר, אין פרטים שאושרו רשמית, אך נמסר כי סביר להניח שטניה תבצע באירוויזיון בלדה.



טניה ברזו – מי זו?

טניה ברזו היא זמרת יווניה בת 22, השתתפה בעונה הרביעית של של אקס פקטור יוון והגיעה עד לחצי הגמר. מי שהייתה המנטורית שלה במסגרת נבחרת הבנות היא לא אחרת מאשר נציגת קפריסין לאירוויזיון 2019, טאמטה (Tamta).



קפריסין באירוויזיון 2021

הזמרת אלנה צגרינו (Elena Tsagrinou) נבחרה בבחירה פנימית לייצג את קפריסין באירוויזיון 2021 עם השיר "El Diablo" (בעברית: "השטן"). השיר הגיע בגמר הגדול למקום 16 עם 94 נקודות.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 38 של קפריסין באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום השני באירוויזיון 2018 עם השיר "Fuego" בביצוע של הזמרת אלני פוריירה.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    מחפשים צלם מגנטים? סטודיו לביא צילום זו הכתובת שלכם!