סלובניה מאשרת את השתתפותה באירוויזיון 2022. השיר ייבחר במסגרת הקדם אירוויזיון המסורתי – "EMA".




רשת הטלוויזיה הסלובנית, RTVSLO, אישרה כי המדינה תשתתף באירוויזיון הבא ותבחר את נציגה באמצעות קדם האירוויזיון המסורתי הידוע בשם "EMA". רשת הטלוויזיה טרם חשפה תאריכים, כללים ומידע על התחרות המקומית.

סלובניה היא המדינה ה- 28 שהביעה עיניין להשתתף באירוויזיון 2022 לאחר ישראל, איטליה, גרמניה, שוויץ, סן מרינו, צרפת, אסטוניה, פינלנד, הולנד, סרביה, נורווגיה, מלטה, אוסטרליה, אוקראינה, שוודיה, פולין, דנמרק, אלבניה, יוון, ליטא, בלגיה, אסטוניה, לטביה, איסלנד, אירלנד, פורטוגל וקרואטיה. רשימת המדינות הרשמית צפויה להיחשף בחודש נובמבר.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




סלובניה באירוויזיון 2021

אנה סוקליץ' (Ana Soklič) נבחרה לייצג את סלובניה באירוויזיון 2020 לאחר שזכתה בקדם אירוויזיון המקומי, "EMA", לאחר שגברה על 11 מתמודדים אחרים. בשל ביטול התחרות החליטה רשת הטלוויזיה הסלובנית לבחור בזמרה בבחירה ישירה לייצג את המדינה גם באירוויזיון 2021.

סוקליץ' ייצגה את סלובניה באירוויזיון 2021 ברוטרדם, אך מוקמה במקום ה- 13 בחצי הגמר עם 44 נקודות!

אירוויזיון 2022: זו תיהיה ההשתתפות ה- 27 של סלובניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השביעי בשנת 1995 ו- 2001.



הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!