זמרים ויוצרים מוזמנים לשלוח שירים לרשת הטלוויזיה של סרביה עבור אירוויזיון 2022.

רשת הטלוויזיה של סרביה, RTS, פתחה את האפשרות להגיש שירים בצורה מקוונת לקראת אירוויזיון 2022. את השירים ניתן להעלות לאתר RTS אך טרם פורסמו פרטים לגבי תקנון התחרות וגם לא לגבי תהליך הבחירה. יחד עם זאת, בחודש מאי דיווחנו על כך שסרביה שתבחר את נציגיה לתחרות בעזרת קדם האירוויזיון המקומי – "Beovizija".

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




רשת הטלוויזיה המקומית הבטיחה לחשוף פרטים נוספים לגבי התחרות באמצע חודש יוני, אך עד לרגע זה לא נמסרו פרטים חדשים. הקדם אירוויזיון המקומי צפוי להתקיים בחודש פברואר 2022.

ב- 2018 חזרה סרביה לבחור את נציגיה לתחרות בעזרת הקדם אירוויזיון המקומי. הקדם האחרון התקיים ב- 2020, אז זכתה להקת הוריקן (Hurricane) עם השיר "Hasta La Vista". ב- 2021 בחרה רשת הטלוויזיה המוקמית להמשיך את שיתוף הפעולה עם הוריקן ובנות הלהקה ביצעו באירוויזיון את השיר "Loco Loco" עימו הגיעו למקום ה- 15 בגמר הגדול עם 102 נקודות.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 14 של סרביה כמדינה עצמאית באירוויזיון, כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנת 2007, שנת הבכורה של סרביה בתחרות. הזוכה הייתה מריה סריפוביץ' (Marija Šerifović) עם השיר "Molitva".




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!