הלהקה ההולנדית ונגבויז (Vengaboys) מציעה לייצג את בריטניה באירוויזיון 2022. האם הלהקה, שהייתה בשיאה בסוף שנות ה- 90', תייצג את הממלכה הבריטית?




הלהקה ההולנדית ונגבויז (Vengaboys) ידועה בסגנון היורדאנס בעיקר בזכות להיט הדיסקו "We Like to Party" (בעברית: "אנחנו אוהבים לחגוג"), "We're Going to Ibiza" (בעברית: "נוסעים לאיביזה") והשיר המוכר "Boom Boom Boom Boom" שכבש את כל מדינות אירופה בשנת 1999. כעת, מציעה הלהקה לייצג את בריטניה בתחרות האירוויזיון.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




בראיון לעיתון הבריטי "Metro", זמר הלהקה רובין פורס (Robin Pors) אמר: "אנחנו יכולים לייצג את בריטניה באירוויזיון הבא". והוסיף "הייתי נבוך שבריטניה קיבלה 0 נקודות, ג'יימס היה ממש טוב וגם השיר היה נחמד". לטענתו באירופה כולם אמרו על השיר "שיהיה, 0 נקודות. איך זה אפשרי בכלל?! שנה הבאה אנחנו נתקן את זה, אנחנו אוהבים את בריטניה"

נזכיר שההצעה לייצג את בריטניה מגיע על רגע סירובן של חברות התקליטים בבריטניה לשלוח זמרים מטעמם לתחרות האירוויזיון בגלל טענות להטייה פוליטית בהצבעות באירוויזיון – שבגללן בריטניה קיבלה באירוויזיון את המקום האחרון עם 0 נקודות.




בריטניה באירוויזיון 2021

את בריטניה ייצג באירוויזיון 2021 הזמר ג'יימס ניומן (James Newman) שביצע את השיר "Embers". השיר הגיע למקום האחרון בתחרות כשזכה ל- 0 נקודות גם מהשפטים וגם מקהל הצופים. זו הפעם החמישית שבריטניה זוכה במקום האחרון והפעם השניה שהיא מסיימת את התחרות עם 0 נקודות – מאורע נדיר לכשעצמו.

אירוויזיון 2022: לבריטניה היסטוריה ארוכה מאוד עם התחרות. ההשתתפות הראשונה הייתה כבר ב- 1957, והשנה זו תהיה ההשתתפות ה- 64 של בריטניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא כמובן המקום הראשון בו זכו 5 פעמים. הזכייה האחרונה הייתה בשנת 1997.

מקור: Wiwibloggs




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!