מונסקין כובשים יעד נוסף: זכו בקמפיין למותג האופנה גוצ'י. הזוכים האיטלקיים משתתפים בקמפיין אופנה חדש לבית האופנה היוקרתי.




תרומתה של תחרות האירוויזיון לעולם האופנה, במשך 65 שנותיה, הייתה תמיד מוטלת בספק. אך עם זכייתה של להקת מונסקין (Måneskin) האיטלקית באירוויזיון נראה שהקשר בין האירוויזיון לעולם האופנה מתחדד.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




אלסנדרו מיקלה, המנהל האמנותי האקסצנטרי של גוצ’י, בחר בלהקה הזוכה לעמוד בראש הקמפיין החדש של קולקציית גוצ'י אריה (Gucci Aria), כשאלה מביאים את ניחוח הגלאם-רוק לבית האופנה בזמן שהם התייצבו על סט הצילומים ברתמות עור בסגנון BDSM, נצנצנים, איפור כבד ושפע של סטייל.

מונסקין הולכים בעקבות אמנים אחרים שהובילו קמפיינים עבור גוצ'י כמו הארי סטיילס (Harry Styles), אייסאפ רוקי (ASAP Rocky) ואף לא אחר מאשר איגי פופ (Iggy Pop) שרק לאחרונה שיתף פעולה עם הלהקה בשיר "I Wanna Be Your Slave".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Måneskin (@maneskinofficial)




מונסקין ממשיכה לכבוש את העולם, לאחר ששיריה האחרונים ("'Zitti e buoni", "Beggin'" ו- "I Wanna Be Your Slave") כבשו כל מצעד אפשרי כולל מצעד הבילבורד האמריקאי. מדובר בלהקה הויראלית ביותר בחודשים האחרונים שאף הגיע למקום השלישי במצעד השירים השנתי הישראלי של ההאזנות בספוטיפיי.

 




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    מחפשים צלם בר מצווה? בחרו רק ב- LaVie Photography!