רשת הטלוויזיה האיטלקית, RAI, אישרה השתתפותה באירוויזיון הילדים 2021. השיר והנציג האיטלקי ייחשפו בחודש נובמבר.

איטליה הודיעה שתתמודד באירוויזיון הג'וניור הקרוב, וזאת לאחר שרק לפני כחודשיים הצהירה רשת הטלוויזיה המקומית שלא תחזור לתחרות הקרובה שתערך בצרפת. איטליה פרשה מהתחרות ב- 2020 עקב מגפת הקורונה ותכננה לחזור להשתתף השנה אך ב- RAI הודיעו שהם מעדיפים לרכז משאבים וכסף באירוויזיון 2022 שייערך בשטחם.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




סיבה נוספת לפרישה הייתה מדיניות חדשה שאימצה רשת הטלוויזיה RAI לגבי נוכחותם של קטינים והשתתפותם בתוכניות טלוויזיה שונות, מה גם שלטענתם ההכנות לתחרות צריכות להתחיל הרבה יותר מוקדם, דבר שאליו לא נערכו בהתאם. למרות זאת, היום הודיעה רשות הטלוויזיה המקומית על כוונתה לחזור לתחרות והצהירו שהם מקווים להשיג הצלחה דומה לניצחון בתחרות האירוויזיון 2021. הנציג האיטלקי והשיר ייחשפו במהלך חודש נובמבר הקרוב.

יש לציין שבשנים האחרונות כל מדינה שזוכה בתחרות האירוויזיון משתתפת גם בתחרות הג'וניור שנערכת באותה שנה. כך היה עם פורטוגל שחזרה להשתתף ב- 2017 אחרי היעדרות של עשור וכך היה עם ישראל שחזרה להשתתף ב- 2018 בפעם השלישית. האם איגוד השידור האירופי דורש מהמדינה הזוכה באירוויזיון להשתתף גם בג'וניור? ייתכן.




נכון לכרגע, 16 מדינות אישרו השתתפות בתחרות הקרובה: אוקראינה, אזרבייג'אן, איטליה, אירלנד, אלבניה, גאורגיה, גרמניה, הולנד, מלטה, מקדוניה הצפונית, ספרד, סרביה, פולין, פורטוגל, צרפת ורוסיה

אירוויזיון ג'וניור 2021 יתקיים בפריז, צרפת לאחר ניצחונה של ולנטינה בת ה- 11 עם השיר "J'imagine" ב- 2020. התחרות תערך באולם "La Seine Musicale".




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    מחפשים צלם בר מצווה? בחרו רק ב- LaVie Photography!