רשימת הערים המתמודדות לארח את אירוויזיון 2022 צומצמה לחמש ערים בלבד: בולוניה, טורינו, מיאלנו, פזארו ורימיני. העיר המארחת תיחשף, ככל הנראה, ביום שני.




17 ערים ברחבי איטליה הביעו עניין או רצון לארח את תחרות האירוויזיון הקרובה שתחזור לאדמת איטליה לאחר 31 שנים. לאחר שהוגשו הצעות רשמיות לאיגוד השידור האירופאי, צומצמה הרשימה הסופית לחמש ערים סופיות.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




אז מי נותרו במירוץ? הרשימה לפניכם

בולוניה: מציעה לארח את התחרות ב"יוניפול ארנה", אולם ספורט מקורה היכול להכיל עד 11,000 איש במשחקי כדורסל ועד 20,000 איש בקונצרטים. האולם אירח בעבר את הפיינל פור של היורוליג בשנת 2002.

טורינו: מציעה לאירוח את "פאלה אלפיטור", אולם ספורט מקורה היכול להכיל עד 12,500 איש במשחקי ספורט ובקונצרטים. האולם אירח בעבר את משחקי ההוקי ב-2006 בזמן שאיטליה אירחה את אולימפיאדת החורף וצפוי לארח בין 2021-2015 את הגמרים של טורניר ה-ATP, טורניר הטניס השני בחשיבותו בעולם.

מילאנו: מציעה לאירוח את "פורום מדיולנום", אולם ספורט מקורה היכול להכיל עד 13,000 איש במשחקי ספורט ובקונצרטים. האולם אירח בעבר את טקס פרסי המוזיקה של אירופה ב- 1998 וב- 2015, אירח לאורך השנים תחרויות ספורט וצפוי לשמש את הספורטאים באולימפיאדת החורף 2026 שתערך באיטליה.

פזארו: מציעה לאירוח את "ויטריפרידו ארנה", אולם ספורט מקורה היכול להכיל עד 10,000 איש במשחקי כדורסל ועד 13,000 איש בקונצרטים.

רימיני: מציעה לארח את התחרות ב"רימיני פירה", מרכז ירידים המארח מידי שנה כנסים וקונצרטים, בדומה לאולם שאירח את התחרות בישראל. האולם המיועד אירח בחודש יוני האחרון את משחקי ליגת האומות לגברים בכדורעף. אין מידע מדויק על מספר המקומות באולם המיועד.




על פי העיתון האיטלקי "Il Resto del Carlino", העיר המאחרת תיחשף ביום שני הקרוב, ב- 30 באוגוסט. גם תאריכי התחרות צפויים להיחשף במקביל לחשיפת העיר המארחת.




אלו הקריטריונים שהעיר המארחת צריכה לעמוד בהם:

1. נמל תעופה בינלאומי צריך להיות במרחק של עד 90 דקות נסיעה.
2. העיר המארחת צריכה לשריין לפחות 2,000 חדרי מלון בקרבת מקום.
3. תשתית (אצטדיון / אולם / מרכז) המסוגלת לארח שידור חי רחב היקף עם דרישות המינימום המפורטות להלן:

א. אולם מקורה אשר כולל מיזוג אוויר.
ב. אולם המסוגל להכיל בין 8 אלף ל- 10 אלף אורחים (שמהווים כ- 70% מן התכולה המקסימלית בקונצרט רגיל, מאחר ויש לקחת בחשבון את הסדרי בניית הבמה לתחרות).
ג. תשתית נוספת בקרבת מקום עבור מרכז עיתונאים, מרכז למשלחות, חדרי הלבשה ועוד…
ד. זמין שישה שבועות לפני מועד התחרות עבור בניית הבמה, שבועיים במהלך התחרות עבור החזרות, ושבוע נוסף לאחר התחרות לפירוק הבמה.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    מחפשים צלם בר מצווה? בחרו רק ב- LaVie Photography!