המצעד הישראלי הענק של שירי האירוויזיון והקדם אירוויזיון יוצא לדרך! הצביעו למצעד המסכם של שירי האירוויזיון והקדמי אירוויזיון מכל הזמנים לשנת תשפ"א. הצטרפו אלינו למצעד הענק שמתקיים בפעם השלישית ברציפות.




המצעד הישראלי של שירי האירוויזיון והקדם אירוויזיון חוזר גם השנה! עם סיום שנת תשפ"א אנחנו שמחים להזמין אתכם לבחור את השירים הישראליים האהובים ביותר אשר השתתפו באירוויזיון ובקדמי האירוויזיון השונים מאז 1973. המצעד הענק כולל 316 שירים שונים אשר עומדים לבחירה – מתוכם, 43 שירים שהתמודדו בתחרות האירוויזיון, 2 שירים שנבחרו להתמודד באירוויזיון אך חלומם לא התממש (1996 ו- 2020) ו- 271 שירים שהיתמדדו בקדמי האירוויזיון לאורך השנים הכוללים גם את השירים שהציגה השנה עדן אלנה בתחרות "השיר שלנו לאירוויזיון 2021".

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




זה הזמן להחליט: מהו השיר הטוב ביותר בכל הזמנים? מהו שיר הקדמים הטוב ביותר? כמה שירים תצליח עדן אלנה להכניס למצעד? "Set Me Free" או "Feker Libi"? האם נטע ברזילי שוב תשמור על המקום הראשון? כמה שירים תצליח להכניס השנה למצעד ירדנה ארזי? כמה שירים יצליח צביקה פיק להכניס למצעד? האם פנינה רוזנבלום תכנס למצעד? מה לגבי שימי תבורי? אולי זהבה בן? ומה עם נופר סלמאן? כל התשובות לשאלות הרבות – בידיים שלכם!

בחרו מתוך הרשימה הארוכה את 20 השירים הטובים והאהובים ביותר – לדעתכם!!! את תוצאות המצעד המסכם של שנת תשפ"א נחשוף בשידור חגיגי שישודר בערב סוכות, 20/09/2021, החל מהשעה 08:00 בשידור חי באתר EuroMix.co.il.




שימו לב – יש לבחור ב- 20 שירים בדיוק. הצבעה שתכלול בחירה נמוכה מ- 20 שירים תיפסל! לא לשכוח ללחוץ על כפתור ההצבעה הכחול למטה בסוף הרשימה! ניתן להאזין לשירים בעזרת לחיצה על שם השיר.

– ההצבעה נסגרה –




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    מחפשים צלם בר מצווה? בחרו רק ב- LaVie Photography!