יוון מאשרת השתתפות באירוויזיון 2022 ותחל בהכנות לקראת התחרות באוקטובר.

יוון מאשרת את השתתפותה באירוויזיון 2022 כשרשת הטלוויזיה היוונית מודיעה שתחל בהכנות לקראת התחרות בעוד כשלושה חודשים – באוקטובר. ברשת הטלוויזיה המקומית עדיין לא הוחלט איך תתבצע בחירת השיר – בקדם אירוויזיון או בבחירה פנימית. בשנים 2017-2018 בחרה יוון את נציגיה בעזרת קדם אירוויזיון כשב- 2019-2021 נבחרו הנציגות בבחירה פנימית.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




בתאגיד היווני מקווים לשמר את ההצלחה באירוויזיון 2021 עם 2.035 מיליון צופים כאשר סטפניה (Stefania) הייתה נציגתם עם השיר "Last Dance" (בעברית: "הריקוד האחרון"). נתון הרייטינג המרשים של 49.4% הוא הגבוה ביותר מאז שנת 2014 (בה יוצגה יוון עם השיר "Rise Up").

יוון היא המדינה ה- 19 שהביעה עיניין להשתתף באירוויזיון 2022 לאחר ישראל, איטליה, גרמניה, שוויץ, סן מרינו, צרפת, אסטוניה, פינלנד, הולנד, סרביה, נורווגיה, מלטה, אוסטרליה, אוקראינה, שוודיה, פולין, דנמרק ואלבניה. רשימת המדינות הרשמית צפויה להיחשף בחודש נובמבר.




יוון באירוויזיון 2021

סטפניה (Stefania) יצגה את יוון באירוויזיון האחרון עם השיר "Last Dance" שנבחר בבחירה פנימית על ידי רשת הטלוויזיה היוונית. יוון הגיעה באירוויזיון למקום ה- 10 בגמר הגדול עם 170 נקודות. זו הייתה הפעם הראשונה מאז 2013 שיוון התברגה בעשירייה הראשונה.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 42 של יוון באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנת 2005 עם השיר "My Number One" שבוצע על ידי הלנה פאפאריזו (Helena Paparizou).




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    פרסומת: מחפשים צלם מגנטים? אנחנו כאן בשבילכם!