אנדורה לא תתמודד באירוויזיון 2022 למרות הדיווחים והניסיונות הרבים להחזיר את המדינה הקטנטנה לתחרות.

אוהדי אירוויזיון רבים יתאכזבו לגלות שהנסיכות הזעירה, אנדורה, לא תתמודד גם באירוויזיון 2022. רשת הטלוויזיה של אנדורה, RTVA, הודיעה לאתר האירוויזיון ESCToday שלמרות הנסיונות הרבים להחזיר את הנסיכות לאירוויזיון "אנחנו נמצאים באותו מקום ולא ניקח חלק באירוויזיון 2022".

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




השתתפותה האחרונה של אנדורה נערכה בשנת 2009. בסמוך למופע האירוויזיון שנערך במאי 2020, "Europe Shine A Light", הודיעה נציגתה האחרונה של אנדורה סוזן גאורגי (Susanne Georgi) על כך שגייסה את התקציב הדרוש כדי להחזיר את הנסיכות הקטנטנה לתחרות האירוויזיון. לאחר מאמצים רבים להחזיר את אנדורה לתחרות הזמר הגדולה בעולם, דיווחה הזמרת שקיבלה סוף-סוף אור ירוק ואנדורה תשוב להתמודד באירוויזיון – בשנת 2022!

"הממשלה מאוד חיובית", סיפרה הזמרת ל- Wiwibloggs באוגוסט 2020, "קיבלתי אור ירוק בעל פה, אך לא עבור 2021. אני מסכימה עם זה ב- 100%. אנחנו חושבים שזה מוקדם מידי. אנחנו מתמודדים כאן עם נגיף הקורונה… ואנו מאוד חוששים להשקיע עבודה וכסף במשהו שעשוי לא לקרות ב- 2021. לכן, הרעיון הוא לחזור לקראת אירוויזיון 2022". אך כאמור, נראה שלמרות הניסיונות הרבים, אנדורה לא תחזור בקרוב לתחרות.




עוד הדגישה אז גאורגי: "שום דבר לא חתום באופן רשמי – הכל נמסר לי בעל פה במהלך הפגישה. זה לא תפקידי לאשר זאת באופן רשמי – זה צריך להגיע מרשת הטלוויזיה או מהממשלה. אך אני חושבת שזה סימן טוב שאנו מקיימים שיח לגבי זה".

13 שנים עברו מאז ההשתתפות האחרונה של אנדורה באירוויזיון. לאחר 6 שנים בהם לא הצליחה הנסיכות הקטנה להגיע לגמר, הוחלט לאחר אירוויזיון 2009 שלא להמשיך את ההשתתפות. סוזן גאורגי (Susanne Georgi) הייתה הנציגה האחרונה של אנדורה באירוויזיון.




אנדורה מצטרפת לסלובקיה ולבוסניה והרצגובינה שהודיעו שלא תתמודדנה באירוויזיון 2022.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!