אוקראינה מאשרת השתתפות באירוויזיון 2022 אך לא חושפת כיצד תבחר את נציגיה לאירוויזיון הבא.




רשת הטלוויזיה של אוקראינה, UA:PBC, מאשרת שתתמודד באירוויזיון 2022 שצפוי להתקיים באיטליה. בשלב זה, אין התייחסות לשיטה בה ייבחר הנציג והשיר האוקראיני לאירוויזיון הבא.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




אוקראינה בוחרת לרוב את נציגיה בעזרת קדם אירוויזיון מרובה משתתפים המחולק לחצאי גמר וגמר. מאז 2016 רשת הטלוויזיה המקומית משתפת פעולה עם ערוץ הטלוויזיה המסחרי STB אשר עורך את הקדם אירוויזיון.

הזוכים האחרונים בקדם אירוויזיון המקומי היו חברי ההרכב GO_A שזכו בקדם אירוויזיון בשנת 2020 עם השיר "Solovey". חברי ההרכב לא זכו להתמודד עם השיר הזה באירוויזיון בשל ביטול התחרות בעקבות התפרצות מגפת הקורונה אך רשת הטלוויזיה המקומית בחרה להמשיך את שיתוף הפעולה עם חברי ההרכב גם לקראת אירוויזיון 2021. ההרכב ביצע באירוויזיון האחרון את השיר "Shum" שהפתיע והגיע למקום החמישי בגמר הגדול עם 364 נקודות. ההרכב אף הגיע למקום השני בקרב הצבעת הקהל.

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 17 של אוקראינה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנים ב- 2004 וב- 2016. הזכייה האחרונה התרחשה בשנת 2016 עם השיר "1944" בביצוע של ג'אמלה (Jamala).

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!