שירי אירוויזיון 2021 כובשים את מצעדי הלהיטים ברחבי העולם. בין השירים המצליחים ניתן למצוא את השיר האיטלקי, "Zitti e buoni", אך גם את השיר הצרפתי והאוקראיני. מה קורה עם השיר הישראלי במצעדי הלהיטים?




השיר האיטלקי אשר זכה באירוויזיון, "Zitti e buoni" שמבוצע על ידי להקת מונסקין (Måneskin), נכנס למצעד הבילבורד הגלובלי (Billboard Global Top 200 Chart) כשהוא מדורג במקום ה- 26. שני שירים נוספים נכנסו למצעד הבינלאומי והם השיר השיר הצרפתי שהגיע בתחרות למקום השני, "Voilà" שבוצע על ידי ברברה פראבי (Barbara Pravi), שנכנס למקום ה- 70 במצעד הבינלאומי וגם השיר האוקראיני שהגיע באירוויזיון למקום החמישי, "Shum" שמבוצע על ידי להקת Go_A, מדורג במצעד במקום ה- 80. השיר האוקראיני נכנס גם למקום ה- 27 במצעד הדאנס של הבילבורד (Billboard’s Hot Dance/Electronic Songs) ולמקום 12 למצעד המכירות הדיגיטלי שירי הדאנס (Dance/Electronic Digital Song Sales).

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




מצעד הבילבורד הגלובלי הוא מצעד שבועי המדרג את השירים על סמך מכירות דיגיטליות והשמעות סטרימינג ברחבי 200 טריטוריות ברחבי העולם כולל ארה"ב. מוקדם יותר השנה הפך השיר ההולנדי "Arcade", שזכה באירוויזיון 2019 במקום הראשון, לשיר הראשון שנכנס למצעדי הבילבורד מאז 1996. השיר ההולנדי הפך ללהיט לאחר שעלה באפליקציית הטיק-טוק ולאחר מספר הופעות של דאנקן לורנס (Duncan Laurence) במספר תכניות טלוויזיה אמריקאיות.

השיר האיטלקי, "Zitti e buoni", השיר האיטלקי דורג ב- 50 המקומות הראשונים בלא פחות מ- 30 מדינות ברחבי העולם וכבש את ראשי המצעדים ביוון, ליטא, הולנד ושוודיה – שם דורג במקום הראשון. בפינלנד, איטליה, נורווגיה ושוויץ מדורג השיר האיטלקי במקום השני ואילו באוסטריה מדורג השיר במקום השלישי. בישראל נכנס השיר האיטלקי למקום ה- 11 במצעד ההשמעות השבועי של מדיה פורסט.

השיר האיטלקי נכנס גם למצעד הלהיטים הבריטי, שם דורג בשבוע שעבר במקום 17 אך השבוע כבר הספיק לרדת למקום ה- 25. יחד עם זאתף להקת מונסקין יכולה להיות מרוצה מכך שהצליחה להכניס למצעד הבריטי שיר נוסף, "I Wanna Be Your Slave", שמדורג השבוע במקום 24.




אילו מדינות נוספות מצליחות במצעדים?

השיר הצרפתי דורג ב- 50 המקומות הראשונים במצעדים של 14 מדינות, ביניהם הולנד, ליטא, פינלנד, שוודיה, איסלנד, נורווגיה צרפת, שוויץ, יוון, בלגיה, הונגריה, אירלנד ופורטוגל.

השיר השוויצרי נכנס ל- 50 המקומות הראשונים ב- 9 מדינות: שוויץ, פינלנד, ליטא, איסלנד, הולנד, שוודיה, נורווגיה, יוון ובלגיה.

השיר האיסלנדי זכה להצלחה באיסלנד, בלגיה, פינלנד, ליטא, הולנד, שוודיה, נורווגיה, אירלנד ובריטניה.

השיר האוקראיני גם זכה להצלחה גדולה כשנכנס ל- 50 המקומות הראשונים במצעדיהם של 12 מדינות: ליטא, אוקראינה, ארה"ב, איסלנד, פינלנד, הולנד, שוודיה, בלגיה, יוון, אוסטריה, שוויץ ואירלנד.




ומה עם ישראל?

השיר הישראלי, "Set Me Free" שבוצע על ידי עדן אלנה, גם הצליח להיכנס למספר מצעדים ברחבי אירופה: מקום 28 בליטא, מקום 31 בבלגיה, מקום 38 באיסלנד, מקום 78 בהולנד, מקום 78 בשוודיה ומקום 88 ביוון. בישראל הגיע השיר למקום השלישי במצעד ההשמעות של מדיה פורסט. השיר הישראלי לא הועמד להצבעה במצעד השבועי של גלגל"צ.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    מחפשים צלם בר מצווה? בחרו רק ב- LaVie Photography!