איגוד השידור האירופי (EBU) מדווח ש- 183 מיליון צופים צפו במשדרים החיים של אירוויזיון 2021. מדובר בעלייה של 4% לעומת אירוויזיון 2019 שהתקיים בישראל.




183 מיליון צופים צפו בשלושת המשדרים של אירוויזיון 2021. איגוד השידור האירופי (EBU) מדווח שלתחרות היה רייטינג ממוצע של 40.5% ב- 36 המדינות ששידרו את התחרות. מדובר ב- 4% יותר מהתחרות האחרונה שנערכה ב- 2019 בישראל. התחרות גם הצליחה מאוד בקרב הצעירים, בני 15 עד 24, כששהם זכתה התחרות לרייטינג של 52.8%.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




ערוץ היוטיוב הרשמי של האירוויזיון שידר את התחרות גם ביוטיוב, שם צפו בתחרות כ- 50.6 מיליון צופים מתוך 234 מדינות וטריטוריות שונות. 71% מהצופים ברשת היו בני 18 עד 34. איסלנד שוב מוכיחה שהיא המדינה "המכורה" ביותר לאירוויזיון כשהתחרות זכתה שם לאחוזי רייטינג מדהימים של 99.9%.

מרטין אסטרדל. מפקח האירוויזיון החדש. צילום: Sören Vilks

מפקח האירוויזיון החדש, מרטין אוסטרדהל (Martin Österdahl), הצהיר עם קבלת הנתונים: "אנו שמחים לראות שהקהל קיבל שוב את פני האירוויזיון באהבה רבה. אנו גאים להפגיש יחד מיליונים בתקופה בה רבים כל כך עדיין מופרדים ומבודדים. התגובות החיוביות למופעים המדהימים שהציגו רשתות הטלוויזיה ההולנדיות, וההצלחה העצומה של להקת מונסקין (Måneskin) האיטלקית יחד עם שירים רבים נוספים שהתמודדו השנה, מוכיחים כי גם בשנה ה- 65 של התחרות, ההשפעה של האירוויזיון גדולה מתמיד".




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    מחפשים צלם בר מצווה? בחרו רק ב- LaVie Photography!