נורווגיה מאשרת השתתפות באירוויזיון 2022 וחושפת שתבחר את נציגיה לאירוויזיון הבא בעזרת הקדם אירוויזיון המסורתי "Melodi Grand Prix 2022".




נורווגיה החלה את חיפושיה אחר הנציג לאירוויזיון 2022. רשת הטלוויזיה הנורווגית, NRK, פתחה את האפשרות להגיש שירים עבור הקדם אירוויזיון המקומי – "Melodi Grand Prix 2022". זמרים אשר מעוניינים להגיש מועמדות יוכלו להגיש את שירם החל מהיום, 28 במאי, ועד 15 באוגוסט.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




רשת הטלוויזיה חשפה במקביל את התקנון להגשת השירים כלפניכם מוצגים חלק מהדרישות:

  • מומלץ כי השירים המוגשים יכילו לפחות יוצר נורווגי אחד.
  • כל מפיק מוסיקלי / יוצר יוכל להגיש עד שלושה שירים.
  • כל אחד יכול להגיש שירים, אך רק מתמודדים מעל גיל 16 יוכלו להתמודד בתחרות האירוויזיון.

נראה שב- NRK רוצים לעודד את תעשיית המוסיקה המקומית ולכן מבקשים שלפחות יוצר אחד בכל שיר יהיה יוצר מקומי. בנוסף, האם ייתכן שנורווגיה פתחה את התחרות לכל הגילאים? האם נראה ילדים שמשתתפים בתחרות? גם אם כן, ב- NRK מדגישים במידה והנציג הזוכה יהיה מתחת לגיל 16 הוא לא יוכל לייצג את נורווגיה באירוויזיון.

ראש השלחת הנורווגית לאירוויזיון, סטיג קרלסן (Stig Karlsen), אמר: "ההזמנה להגיש שירים פתוחה בפני כל אחד אשר יוצר שירים. זו הזדמנות נהדרת לנסות לתפוס מקום בתחרות המוסיקה הגדולה ביותר בעולם. אנו פתוחים לכל סוגי המוסיקה מתוך הבנה רחבה של ז'אנר הפופ. זה יכול להיות כל דבר, החל משירי פופ יפים ומתוחכמים ועד רוק כבד".




נורווגיה באירוויזיון 2021

הזוכה האחרון בתחרות ה- "Melodi Grand Prix 2021" הוא הזמר אנדראס האוקלנד (Andreas Haukeland), שמכונה TIX. הזמר ביצע על בימת האירוויזיון את השיר "Fallen Angel" שהגיע בגמר הגדול למקום 18 עם 75 נקודות.

נורווגיה היא המדינה ה- 11 שהביעה עיניין להשתתף באירוויזיון 2022 לאחר ישראל, איטליה, גרמניה, שוויץ, סן מרינו, צרפת, אסטוניה, פינלנד, הולנד וסרביה.

אירוויזיון 2022: השנה תהיה ההשתתפות ה- 60 של נורווגיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא כמובן המקום הראשון בו זכו 3 פעמים: 1985, 1995, 2009.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!