שעות ספורות לפני גמר אירוויזיון 2021 וטבלאות ההימורים מתקבעות ומציגות תמונה ברורה: איטליה מובילה בראש טבלאות ההימורים כשצרפת, מלטה ואוקראינה אחריה. ישראל? במקום 19.




שעות ספורות לפני פתיחתו של גמר אירוויזיון 2021 וטבלאות ההימורים מציגות תמונה ברורה. הלהקה האיטלקית, Måneskin, שתבצע את שיר הרוק "Zitti E Buoni" הערב צפויה לזכות במקום הראשון. הלהקה דורגה לפני תחילת החזרות ברוטרדם במקום ה- 4 והצליחה לשפר את מיקומה מאז החזרה הראשונה על בימת התחרות. האם איטליה אכן צפויה לזכות הערב בתחרות? ננסה לענות על השאלה לקראת סיום הכתבה.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




לפני שנבדוק האם טבלאות ההימורים נוטות לנבא את תוצאות האירוויזיון נדגיש שצרפת עם השיר "Voilà" בביצוע של ברברה פראבי מדורגת במקום השני ובהחלט מאיימת על הזכייה האיטלקית. גם השיר של מלטה, "Je Me Casse" בביצוע של דסטיני, עשוי להפתיע את כולם ולזכות בתחרות. לגבי השיר המלטזי רק נזכיר שהשיר דורג במקום הראשון עד לתחילת החזרות ברוטרדם – אז נרשמה אכזבה מסויימת מהביצוע הבימתי.

מדינות חשובות שיש להזכיר הן אוקראינה שדורגה לפני תחילת החזרות במקום 16 אך הביצוע הבימתי המרהיב מעמיד את המדינה במקום הרביעי. גם פורטוגל רשמה עלייה משמעותית כשלפני החזרות דורגה במקום 24 וכעת מדורגת במקום 8. ומה עם שוויץ? שוויץ החלה את החזרות כשהיא מדורגת במקום השלישי, מאז הספיקה לרדת למקום השביעי, חזרה למקום הרביעי וכעת מדורגת רק במקום החמישי.




מה קורה עם ישראל?

ישראל מדורגת במקום ה- 19 בטבלאות ההימורים כשסיכויה לזכות בתחרות לא גדולים. האם ישראל תפתיע ותתברג במיקום גבוה יותר? עד כמה מדייקות טבלאות ההימורים? מיד ננסה לענות על השאלה.

Eurovisionworld.com




עד כמה מדייקות טבלאות ההימורים?

נלך אחרונה בזמן, שעות ספורות לפני גמר אירוויזיון 2019, בראש טבלאות ההימורים עומדת הולנד ואחריה אוסטרליה, שוודיה, שוויץ ואיטליה. הולנד אמנם זכתה באירוויזיון, וזה קרה למרות שהשופטים העדיפו את מקדוניה הצפונית ואילו הקהל נתן את המקום הראשון לנורווגיה, אבל אוסטרליה, שדורגה במקום השני, הגיע רק למקום התשיעי. שוודיה, שדורגה במקום השלישי, הגיעה למקום החמישי. שוויץ אכן הגיע למקום הרביעי, ואיטליה? במקום השני!

נלך עוד קצת אחורה – גמר אירוויזיון 2018, שעות ספורות לפני התחרות עומדת בראש טבלאות ההימורים לא אחרת מאשר אלני פוריירה מקפריסין. אחריה ישראל, אירלנד, צרפת ושוודיה. בפועל? ישראל זכתה במקום הראשון, קפריסין במקום השני, אירלנד שדורגה בהימורים במקום השלישי התרסקה למקום 16, צרפת שדורגה במקום הרביעי קיבלה רק את המקום ה- 13 ושוודיה ירדה למקום שביעי. אוסטריה שזכתה בפועל במקום שלישי, ואף זכתה בקרב השופטים, דורגה בטבלאות ההימורים רק במקום 20.

אם כך ניתן להבין שטבלאות ההימורים יכולות לסמן אינדיקציה מסויימת, אך צפויות לנו הערב בשלב ההצבעה הפתעות מעניינות רבות! נקווה שישראל תיהיה אחת מההפתעות של הערב!




הגמר הגדול של אירוויזיון 2021 יתקיים הערב, בשעה 22.00, וישודר ב'כאן 11' ובערוץ היוטיוב הרשמי של תחרות האירוויזיון. אורך המשדר הוא כ- 3 שעות ו- 45 דקות. ישראל תעלה לבמה כשיר מספר 3, סביב השעה 22.15. בהצלחה!

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    פרסומת: מחפשים צלם בר מצווה? רק LaVie Photography!