נציגת רומניה לאירוויזיון 2021, רוקסן, חושפת את המשמעות מאחורי השיר שלה, "Amnesia", כשהיא מודה שסובלת מבעיות נפשיות.

במסיבת עיתונאים שנערכה השבוע לאחר החזרה של רומניה לתחרות, חשפה רוקסן (Roxen) את התמודדות הפרטית שלה עם הנפש והבריאות הנפשית. רוקסן אמרה "השיר הזה, מתאר בדיוק את כל מה אני מתמודדת איתו כרגע, אני בורחת מהתועדה שלי כל-כך הרבה זמן, אך עכשיו אני בסדר". הזמרת הרומנייה אמרה כי היא רוצה לחלוק מסר של ההעצמה כשהיא מספרת שהיא מגשימה כעת את חלומה בזמן הופעתה על בימת האירוויזיון, ועל כי היא מלאת תודה והערכה.

נושא בריאות הנפש נהיה יותר ויותר לגיטימי לדיון וגם לשירה בשנים האחרונות, וכעת גם על בימת האירוויזיון אנו נחשפים ליצירה מוזיקלית שמביאה לקדמת הבמה את הנושא ששנים רבות היה טאבו. נזכיר כי גם השיר של ויקטוריה (Victoria), נציגת בולגריה ב- 2020, "Tears Getting Sober", עסק בנושא בריאות הנפש ומוקם במקום הראשון בקרב אתרי ההימורים, ייתכן כי דווקא חשיבות הנושא והצגתו דרך השיר באירוויזיון, יביאו לרוקסן את הנקודות שהיא צריכה על מנת להגיע לגמר בשלב הראשון ולהתברג גבוה בגמר.

נזכיר כי רוקסן, או בשמה המלא לריסה רוקסנה גיורגו (Larisa Roxana Giurgiu), נולדה בינואר 2000, בעיר לוג׳-נאפוקה בצפון-מעריב רומניה. בגיל 7 החלה לשיר והשתתפה במספר רב של תחרויות ופסטיבלים. לפי חברת Media Forest, רוקסן היא הזמרת השלישית המושמעת ביותר בתחנות הרדיו ברומניה.

זו תיהיה ההשתתפות ה- 21 של רומניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום השלישי ב- 2005 וב- 2010.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!