נציג נורווגיה באירוויזיון 2021, TIX, נפגש עם ילדים הולנדיים הסובלים מתסמונת טורט כדי להעלות את המודעות להפרעה הנוירולוגית.




הזמר הנורווגי לאירוויזיון 2021, אנדראס האוקלנד (Andreas Haukeland) המכונה TIX, שוחח עם מספר ילדים הולנדיים אשר סובלים תמסמונת טורט אונליין משגרירות נורווגיה בהולנד. הזמר סובל בעצמו מהתסמונת ובשל כך סבל בילדותו מבריונות שמקורה בילדים אחרים בשל הטיקים מהם סבל ומכך גם נובע כינויו.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




במהלך השיחה, חלק הזמר מחוויותיו עם התסמונות והווה השראה לילדים כביקש להעביר מסר של תקווה. TIX פתח את השיחה כשאמר: "אתם חברים לא מושלמים ולעולם לא תיהיו מושלמים, אך מה שאני מתכוון לומר הוא זה שדווקא הפגמים הם הסיבה לכך שאתם בעלי ערך והעובדה שאתם שונים היא מה שכל כך חיובי בכם".

לילדים ניתנה הזדמנות לשאול את הזמר הנורווגי שאלות. אחת השאלות הייתה האם TIX עדיין היה זמר במידה ולא היה סובל מתסמונת טורט. הזמר ענה: "בכנות אני לא חושב כך, וזה לא בגלל שאני לא רוצה, פשוט כל הילדים חולמים להיות זמרים או מפורסמים אבל לא היה לי את ה'דרייב' להגשים זאת. משום שחלק גדול מהמוטיבציה שלי הייתה להכויח לאנשים שהם טועים ולהתעקש על משהו שממש האמנתי בו".

הזמר מספר שמעולם לא היה לו ספק שהוא יהפוך לזמר אך במשך הרבה שנים הוא האמין שהוא לא ימצא מישהו שיאהב אותו כמו שהוא עד שהוא סיים תיכון. הוא מספר שהיו לא מספר חברות לאורך השנים אך כעת הוא מנסה לזכות בליבה של בחורה מאזרבייג'אן". האם מדובר ברמז לרומן המתפתח בינו לבין אפנדי (Efendi), נציגת אזרבייג'אן לאירוויזיון 2021?




נורווגיה באירוויזיון 2021

"Fallen Angel" (בעברית: "מלאך נופל") הוא שם השיר שיבוצע על ידי הזמר אנדראס האוקלנד (Andreas Haukeland), שמכונה TIX. הזמר ייצג את נורווגיה בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 18 במאי. השיר נכתב על ידי הזמר. השיר כולו בוצע הערב בשפה האנגלית וכך הוא צפוי להתבצע על בימת האירוויזיון.

בימים אלה מדורגת נורווגיה במקום 15 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2021.

השנה תהיה ההשתתפות ה- 59 של נורווגיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא כמובן המקום הראשון בו זכו 3 פעמים: 1985, 1995, 2009.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!