גם במשלחת האיסלנדית נמצא היום חבר משלחת אשר חיובי לקורונה. אמש נמצא חיובי לקורונה אחד מחברי המשלחת הפולנית. גם המשלחת נכנסה כעת לבידוד.

איגוד השידור האירופי שחרר הערב הודעה מיוחדת בה נמסר כי במהלך בדיקת קורונה שגרתית, אשר נערכת לחברי המשלחות מידי יום, נמצא כי חבר במשלחת האיסלנדית נמצא חיובי במהלך היום לנגיף (16 במאי). כל חברי המשלחת האיסלנדית הוכנסו לבידוד ויעדרו מטקס הפתיחה בו תחרות האירוויזיון תקבל את פניהם של המתמודדים.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו

אמש התגלה שחבר במשלחת הפולנית, שזהותו לא פורסמה, נמצא גם כן חיובי לנגיף הקורונה. המשלחת הפולנית הייתה לאחרונה באולם התחרות ביום חמישי כאשר כל יתר חברי המשלחת נמצאו שליליים. על פי הפרוטוקול ההולנדי לקיום התחרות, נכנס חבר המשלחת לבידוד יחד עם כל חברי המשלחת. באיגוד השידור האירופי מקווים שלא מדובר בהתפרצות קורונה רחבה בקרב חברי המשלחות.

בשלב זה לא ידוע האם המשלחת הפולנית והאיסלנדית תוכלנה להתמודד בחצי הגמר השני שיתקיים ביום חמישי (20 במאי). במידה ומשלחות אלה לא תוכלנה להתמודד בתחרות יחליטו חברי המשלחת האם לעשות שימוש בהקלטה של הופעתם מתוך החזרה שהתקיימה ביום חמישי או שאולי תעשה שימוש בהקלטת הגיבוי שצולמה במדינתן בחודש מרץ.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!