הזמר הספרדי, בלאס קנטו, עלה לבמה לחזרה שנייה עם השיר "Voy a quedarme". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מרוטרדם שבהולנד...

המדינה האחרונה לבצע היום חזרה היא ספרד. בלאס קנטו הספרדי מופיע על רקע כחול כהה, לבדו על הבמה, לבוש ג'קט עור עם חולצת כפתורים שחורה ומכנס תואם. מבחינת תאורת האולם, חשוך למדי עם אורות כחולים. השילוב הזה של אולם חשוך עם לבוש שחור לא נראה כנוסחה מוצלחת להצלחה, אך חשוב לציין כי הרבה מאוד מדינות עושות שימוש במשחקי צללים השנה על בימת התחרות וכך גם ספרד.

בלאס קנט מבצע גרסה חדשה לשירו "Voy a quedarme", בתחילת השיר הוא את השיר ללא מנגינה (אקפלה), ובהמשך נכנס קצב אשר גורם למתח רב לקראת משהו שלא מגיע. בסוף השיר בלאס נחשף ירח לבן ענק מאיר היורד מהתקרה לעברו. הביצוע הקולי דיי טוב אך מבחינת בימוי מדובר באחת ההופעות הפחות מוצלחות שביים השנה מרווין דיטמן (Marvin Dietmann) שאחראי על הבימוי של לא פחות מ- 7 משלחות. הבימוי מזכיר מעט את הבימוי האסטוני, שגם עליו אחראי דיטמן, אך לעומת השיר האסטוני מתקבלת הפעם תוצאה הרבה פחות טובה.




אם ספרד הגיע ב- 2019 עם "La Vende" למקום 22 וב- 2018 עם "Tu Canction" למקום 23 – אז הפעם מדובר במקום אחרון לספרד. חבל.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




ספרד באירוויזיון 2021

"Voy a quedarme" (בעברית: "אני אשאר") הוא שם השיר שיבוצע על ידי בלאס קנטו (Blas Cantó) אשר ייצג את ספרד בגמר הגדול של אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 22 במאי. הזמר נבחר לייצג את ספרד באירוויזיון 2020 שבוטל, לאחר מכן החליטה רשת הטלוויזיה הספרדית להמשיך את שיתוף הפעולה עם הזמר גם באירוויזיון הבא. השיר נכתב על ידי הזמר יחד עם לירוי סנצ'ז (Leroy Sanchez), דניאל אוטרגה "דנגלו" (Daniel Ortega "Dangelo") ודן האמונד (Dan Hammond). השיר כולו מבוצע בשפה הספרדית.

ספרד מדורגת לפני החזרה במקום 37 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2021.




בלאס קנטו (Blas Cantó) – מי זה?

בלאס קנטו, נולד ב- 26 באוקטובר 1991, וכעת הוא בן 29. הזמר התפרסם כחבר בלהקת הבנים Auryn אשר הוקמה בשנת 2009 והתפרקה בשנת 2016. בלאס קנטו החל בקריירת סולו עם התפרקות הלהקה, בשנת 2016, ומאז הוציא 6 סינגלים בלבד, כאשר הסינגל "Él no soy yo" זכה להצלחה יחסית גדולה בספרד ובתואר סינגל פלטינה.

בלאס קנטו אינו זר לעולם האירוויזיון. הזמר התמודד בקדם אירוויזיון הספרדי לקראת תחרות הילדים בשנת 2004. אז התמודד עם השיר "Sentir" ואף הגיע למקום השני. את המקום הראשון בקדם באותה שנה קטפה הזמרת מריה איזבל (María Isabel) אשר זכתה במקום הראשון באירוויזיון לילדים 2004.

הזמר התמודד גם בקדם אירוויזיון הספרדי בשנת 2011 יחד עם להקת הבנים בה היה חבר AURYN. הלהקה ביצעה את השיר "Volver" והגיע עד שלישיית הגמר, אך לבסוף הפסידו לזמרת הספרדייה לוצ'יה פרז (Lucía Pérez).

זו תהיה ההשתתפות ה- 60 של ספרד באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנת 1968 ו- 1969. 




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!