הזמרת הצרפתייה, ברברה פראבי, עלתה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "Voilà". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מרוטרדם שבהולנד...

הרביעית מתוך ששת הפיינליסטיות להופיע היא צרפת. ברברה פראבי מופיעה לבדה על הבמה, לבושה במכנס צמוד וטופ שקוף למחצה. התאורה זהה מאד לזו שבקדם הצרפתי, כהה מאד עם שובל אור כחלחל-לבן המאיר אותה. הופעה מינימלית בדיוק עבור שאנסון כמו זה של צרפת.  ברברה אפילו שמרה על תנועות הידיים המסורתיות שביצעה בקדם הצרפתי בו זכתה. באמצע השיר הבמה מוארת ומשתקפות עליו ציפורים שחורות מתעופפות.

כמו כן, גם זויות הצילום נשארו כמו שהיו בקדם, וכן תאורת הכוכבים שהייתה בקדם. ברברה נותנת ביצוע מצמרר לשיר נהדר וקודר. הביקורת היחידה והעיקרית שלי כלפיי ההופעה הזו היא שהתעקשו להעתיק את הצילום מהקדם, שבחצי הדקה הראשונה של השיר הוא מרצד סביב ברברה ועובר מוגזם ולא יציב, בנוסף לתנועות האונייה הטובעת של ברברה. יש לשיר הזה את כל מה שצריך כדי לנצח, וחבל אם ברברה תפסיד את ההזדמנות לדאבל (כתבה את השיר המנצח באירויוזיון הילדים). תהיה תחרות קשה מאד בינה לבין מלטה, ואני צופה פינג-פונג בטבלת ההימורים בין השתיים.

לצפייה בחזרה הראשונה של צרפת, לחצו מטה

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




צרפת באירוויזיון 2021

"Voilà" (בעברית: "הינה") הוא שם השיר שיבוצע על ידי ברברה פראבי (Barbara Pravi) אשר תייצג את צרפת בגמר הגדול של אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 22 במאי. מילות השיר נכתבו על ידי הזמרת יחד היוצרים איגיט (Igit) ולילי פו (Lili Poe). השיר כולו מבוצע בשפה הצרפתית ועוסק בחשיפתה של הזמרת: "זה מה שאני. זה כל מה שיש לי. זה לא הרבה, אבל זו האמת שלי", אמרה הזמרת. "המסר שלי לכל אחיותי הוא 'אנחנו לא צריכות להתחבא. בואו נהיה מי שאנחנו, בלי להתחבא ובלי לחשוש'".




ברברה פראבי (Barbara Pravi) – מי זו?

ברברה פראבי, בת 27, זמרת ויוצרת פריזאית, פרצה ב- 2016 כאשר ביצעה את השיר "On m'appelle Heidi" לגרסה הצרפתית של הסרט "היידי". באותה שנה השתתפה במחזמר "Un été 44" שם קיבלה ביקורות מצויינות.

ב- 2017 שחררה את סינגל הבכורה שלה "Pas grandir" מתוך האלבום הראשון. בסוף שנת 2018 החלה לעבודה עם המנהל אלודי פפיון פיול (Élodie Papillon Filleul) במטרה להתמקד בסגנון השנסון הצרפתי. בפברואר 2020 שחררה אל אלבומה השני אשר הכיל חמישה שירים שכתבה לבדה.

ב- 2019 כתבה את השיר הצרפתי לאירוויזיון הילדים "Bim bam toi" עבור הזמרת קרלה (Carla) שהגיע בתחרות למקום ה- 6. ברברה פראבי כתבה גם את השיר הצרפתי לאירוויזיון הילדים לשנת 2020, "J'imagine" בביצוע של ולנטינה (Valentina), שזכה במקום הראשון בתחרות.

זו תהיה ההשתתפות ה- 64 של צרפת באירוויזיון אשר השתתפה בכל האירוויזיונים מאז 1956, פרט לשנים 1974 ו- 1982. צרפת זכתה 5 פעמים במקום הראשון, אך הזכייה האחרונה של המדינה הייתה בשנת 1977.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!