נציגת סן מרינו, סנהיט, עלתה לבמה לחזרה שנייה עם השיר "Adrenalina". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מרוטרדם שבהולנד...

זהו היום השלישי לסבב החזרות הראשון של התחרות, ואותו פותחת סנהיט, נציגת סן-מרינו. בפתיחת השיר סנהיט מעוטרת בכתר אפריקני הקרוי טוטם, הנותן לה מראה של מלכת שבא אצילית, המוסר ממנה ע"י הרקדנים שלה. סנהיט לבושה בשמלה השחורה המוכרת לנו מהקליפ, מעוטרת בכפפות העור ובנוצות לבנות.

סביב סנהיט ישנם ארבעה רקדנים הלבושים כולם בלבן בסגנון הרכב ה-"WAKA WAKA". הבמה הינה צבעונית, ומשנה צבעים בדינאמיות לאורך השיר – בעיקר בגוונים ורודים. מסכי הלד מראים את הכיתוב "Adrenalina", הלא הוא שם השיר ומדי פעם מציגים את סנהיט עם הפאה הורודה איתה הופיעה בקליפ. על הבמה ניכרים רקעים גיאומטריים על רקע צהוב כמו מעוין, וסנהיט עומדת על מעין מעמד מוגבה אשר מסתובב ומוקפת בארבעת הרקדנים. יש שימוש רב בפירוטכניקה, אשר היה מפתיע מאד לו סנהיט הייתה משמיטה מההופעה.




למרבה הצער ובהתאם לציפיות, גם בחזרה זו אנו מקבלים No-Rida במקום Florida. הראפר האמריקאי המפורסם, פלורידה אשר הופיע בקליפ לא הופיע על הבמה. במקומו הופיע הראפר שראינו בחזרה הראשונה. האם סן מרינו "הטרילה" אותנו כמיטב המסורת של סן מרינו, או שתביא את פלורידה בחזרות הגנרליות? ההופעה הינה כיפית ותוססת, סנהיט קופצנית ומלאת מרץ ואין ספק שסנהיט לקחה הרבה השראה מקליפי הכיסוי אותה ביצעה לשירי עבר אירוויזיונים רבים אותם הקליטה. מבחינה קולית סנהיט נתנה הופעה נהדרת ושיפרה את כל השגיאות שהיו לה בחזרה הראשונה. אין דרך טובה יותר לפתוח חצי גמר מאשר עם השיר הכיפי הזה.

צפו בחזרה השנייה של סן מרינו:

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




סן מרינו באירוויזיון 2021

"Adrenalina" (בעברית: "אדרנלין") הוא שם השיר שיבוצע על ידי הזמרת סנהיט(Senhit) אשר תייצג את סן מרינו בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 20 במאי. השיר נכתב על ידי הכותבים הבאים: שאנל טוקיה (Chanel Tukia), פלו ריידה, ג'ימי גוקר (Jimmy Joker), ג'וי דב (Joy Deb), לינאה דב (Linnéa Deb), קני סילברדיק (Kenny Silverdique) מאלו רוצאלאיינן (Malou Ruotsalainen), סנהיט, סוזי פי (Suzi P) ותומאס סטנגארד (Thomas Stengaard). פרט לשם השיר, השיר מבוצע בשפה האנגלית.

סנהיט נבחרה לייצג את סן מרינו בבחירה פנימית כבר לקראת אירוויזיון 2020 אך ההתמודדות בתחרות לא יצאה לפועל בשל ביטולה בעקבות התפרצות מגפת הקורונה. לכן, רשת הטלוויזיה של סן מרינו בחרה להמשיך את שיתוף הפעולה עם הזמרת גם לקראת אירוויזיון 2021.

בימים אלה מדורגת סן מרינו במקום 13 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2021.




סנהיט (Senhit) – מי זו?

סנהיט (Senhit או Senit) היא זמרת איטלקיה, בת 41, שנולדה בבולוניה להורים אריתראים.

בתחילת הקריירה השתתפה הזמרת במחזות זמר רבים כמו "Fame", "מלך האחריות" ו"שיער" בשוויץ וגרמניה. ב- 2002 היא שבה לאיטליה וניסתה לקבל הכרה בתעשיית המוסיקה האיטלקית כאשר שחררה את אלבום הבכורה ב- 2006 ואלבום נוסף ב- 2007. ב- 2009 שחררה הזמרת אלבום שלישי בשפה האנגלית.

הזמרת נבחרה לייצג את סן מרינו, מובלעת קטנה באיטליה, באירוויזיון 2011 עם השיר "Stand By" שהשיג את המקום ה- 16 בחצי גמר. לאחר האירוויזיון שחררה הזמרת מספר סינגלים בשפה האנגלית, השתתפה כאורחת קבועה בתכנית טלוויזיה איטלקית ואף שינתה את שמה מ- Senit ל- Senhit.

סנהיט נבחרה לייצג את סן מרינו לקראת אירוויזיון 2020 אך הדבר לא יצא לפועל בשל ביטול התחרות.

זו תהיה ההשתתפות ה- 11 של סאן מרינו באירוויזיון כאשר מיקומה הגבוה ביותר בתחרות של הרפובליקה הזעירה עד כה הוא המקום ה- 19 אשר ניתן לה באירוויזיון 2019 עבור השיר "Say Na Na Na" אשר בוצע על ידי הזמר הטורקי סרהט (Serhat).




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!