הזמרת הישראלית, עדן אלנה, עלתה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "Set Me Free". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מרוטרדם שבהולנד...




והזמרת החמישית שעולה לחזרות היא עדן אלנה, נציגתנו לתחרות. עדן עולה לבמה בשמלה קצרצרה לבנה-שחורה, מלווה בארבעה רקדנים. השיר מתחיל עם קלוז-אפ על עדן, אשר בהמשך השיר רוקדת בבטחה, שופכת חיוכים ומקרינה בטחון. מבחינת התאורה, ניכר שימוש רב בגוונים סגול ותכלת, בדיוק כמו בקליפ של עדן לשיר. יש לציין שגם קרואטיה השתמשה בגוונים די דומים.

מבחינה ווקאלית, ניכר כי עדן נתנה ביצוע כמעט חלק בסשן השני (הראשון שנחשף לעיתונאים), פרט לחלק קטן בו איחרה קצת בבשירת התו הגבוה שבסוף השיר. יחד עם זאת, בשתי החזרות העוקבות הביצוע הקולי שלה היה ללא רבב וניכר כי עדן מסתדרת היטב עם הבמה הקטנה ברוטרדם, ואף ביצעה בביטחון קטוולק (Catwalk). יש להוסיף כי ברגע השיא בשיר בו עדן שרה את התו הגבוה, הרקדנים מסירים מעדן את השמלה הלבנה, ונחשפת מתחתיה שמלה שחורה קצרצרה. ניכר כי קיימים קווי דמיון רבים מבחינת הריקוד סביב עדן לריקוד שהיה סביב נדב גדג', נציג ישראל באירוויזיון 2015 ששר את "Golden Boy".




לצפייה בקטע קצר מהחזרה של עדן, לחצו על התמונה מטה:

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




ישראל באירוויזיון 2021

"Set Me Free" (בעברית: "שחררו אותי") הוא שם השיר שיבוצע על ידי הזמרת הישראלית עדן אלנה (Eden Alene) אשר תייצג את ישראל בחצי הגמר הראשון אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 18 במאי. השיר נכתב יל ידי צוות היוצרים נועם זלטין, עידו נצר, עמית מרדכי ורון כרמי.

בימים אלה מדורגת ישראל במקום 17 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2021.




עדן אלנה – Eden Alene – מי את?

עדן אלנה, בת 21, נולדה ב- 7 במאי 2000 בקטמון שבירושלים. היא זכתה בעונה השלישית של "אקס פקטור" בישראל ובעונה השביעית של "הכוכב הבא לאירוויזיון" שבה נבחרה לייצג את ישראל בתחרות אירוויזיון 2020. התחרות בוטלה בשל התפשטות נגיף הקורונה בעולם אך תאגיד השידור הישראלי בחר להמשיך את שיתוף הפעולה עם הזמרת הצעירה גם לקראת אירוויזיון 2021.

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    פרסומת: חוגגים בקרוב אירוע? מחפשים צלם? צלם מגנטים – זה LaVie Photography!