הלהקה הבלגית, Hooverphonic, עלתה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "The Wrong Place". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מרוטרדם שבהולנד...




החזרה הרביעית של היום הינה החזרה של הוברפוניק (Hooverphonic), ההרכב הבלגי. סולנית הלהקה חייקה ארנרט (Geike Arnaert) מופעה בשמלה שחורה, עם מגפיים מעל הברך בצבע דומה. היא מוקפת בשני חברי הלהקה ובשני נגנים נוספים. מבחינת תאורה, הדגש הוא מינימלי – רקע שחור ומסך בו היא מוצגת בגדול ובשחור-לבן. בתחילת השיר יש קטע בו הצילום מתמקד בריימונד חירטס, על הקלידים.

ההופעה משדרת מסתורין, רגש ובמידת מה גם מלנכוליה. מדובר בהופעה פשוטה ומדויקת, אשר מי שמתחבר אליה ממש יאהב, ומי שפחות – יאבד עניין בבית הראשון. אי אפשר שלא להחמיא לביצוע מבחינה ווקאלית, שהיה מהטובים שהיו עד כה, מהבחינה הזו. נקודה נוספת שיש לציין עבור בלגיה זו העובדה כי היא מופיעה בין שירי פופ רבים: קפריסין, נורבגיה קרואטיה, ולאחריה ישראל. השאלה המעניינת שעולה היא האם היא תיבלט בתוך בועת הפופ הזו, או שמא תיבלע? ימים יגידו…

לצפייה בשיר, נא לחצו על התמונה מטה

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




בלגיה באירוויזיון 2021

"The Wrong Place" (בעברית: "המקום הלא נכון") הוא שם השיר שיבוצע על ידי ההרכב הבלגי הידוע הוברפוניק (Hooverphonic) אשר ייצג את בלגיה בחצי הגמר הראשון אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 18 במאי, בו יתמודד מול נציגת ישראל עדן אלנה. השיר נכתב יל ידי חבר ההרכב אלכס קאלייר (Alex Callier) יחד עם הזמרת-יוצרת שרלוט פורט (Charlotte Foret) אשר זכתה לפני כשנתיים ב- The Voice הבלגי. לדברי חברי ההרכב, השיר לא נכתב במיוחד לתחרות והוסיפו ש"השיר עוסק בלילה אחד שהשתבש, על בחורה שהתעוררה בבוקר אחרי לילה סוער ושאלה את עצמה 'מה לעזאזל אני עושה פה?!"

בימים אלה מדורגת בלגיה במקום 19 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2021.




הוברפוניק – Hooverphonic

הלהקה הוברפוניק (Hooverphonic) הוקמה בשנת 1995 על ידי אלכס קאלייר (Alex Callier) אשר משמש כמפיק המוסיקלי וריימונד גירטס (Raymond Geerts) הגיטריסט. במהלך השנים הוחלפו זמרות מובילות רבות.

הלהקה זכתה להכרה בינלאומית כאשר הוציאה את השיר "Mad About You" בשנת 2000. מאז הלהקה הוציאה עשרות שירים והמשיכה לשמור על הצלחה גדולה בבלגיה.

ללהקת Hooverphonic קהל מעריצים גדול בכל העולם. הלהקה ערכה מספר פעמים סיבוב הופעות בארה"ב ובאירופה וכללה גם את ישראל בסיבוב ההופעות האחרון שנערך בשנת 2019.

הלהקה נבחרה לייצג את בלגיה באירוויזיון 2020 עם השיר "Release Me" אך ההשתתפות לא יצאה לפועל בשל ביטול התחרות בעקבות התפרצות מגפת הקורונה. לקאלייר יש כבר קשר לתחרות האירוויזיון: הוא הפיק ויצר לסנק (Sennek) את השיר "A Matter Of Time" אשר השתתף באירוויזיון 2018 אך לא הצליח לעלות לגמר.

זו תיהיה ההשתתפות ה- 62 של בלגיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה עד היום הוא המקום הראשון אשר זכתה בו פעם אחת בלבד – בשנת 1986.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    פרסומת: חוגגים בקרוב אירוע? מחפשים צלם? צלם מגנטים – זה LaVie Photography!