ארבע רקדניות ילוו את נציגת קפריסין אלנה צגרינו על בימת התחרות ברוטרדם, בדרך להופעה תוססת ומושקעת.




כזכור, נציגת קפריסין לאירוויזיון 2021, אלנה צגרינו (Elena Tsagrinou), שחררה מספר רמזים לגבי הופעתה ברוטרדם במהלך התחרות. הזמרת הבטיחה: "על הבמה תוכלו לראות אנרגיה 'מתפוצצת', ריקודים ואפקטים מרשימים!". כעת, אנו מקבלים לאט לאט פרטים עסיסיים לגבי הכנות המשלחת הקפריסאית לתחרות. ארבע רקדניות ילוו את אלנה על בימת התחרות בחצי הגמר הראשון, שייערך ביום שלישי ב-18 במאי. ארבע הרקדניות החלו לעבוד עם נציגת קפריסין כבר מחודש ינואר, וזאת בכדי למקסם את ההופעה של השיר "El Diablo" (בעברית: "השטן").

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו





ארבע הרקדניות המנוסות אשר ילוו את אלנה צגרינו בתחרות הן:

צ'לי ג'נינגס (Chali Jennings), ילידת ארה"ב המתגוררת ביוון, שגם הייתה הכוריאוגרפית בצילומי הקליפ של השיר. כמו כן, היא הייתה הכוריאוגרפית בתוכניות הכשרונות היוונית "Hall of Fame", אותה שופטת אלני פוריירה (Eleni Foureira) המפורסמת, נציגת קפריסין שסיימה במקום השני באירוויזיון 2018 והיוותה יריבה עיקשת לנטע ברזילי שלנו.

ליוליה קרוגלי (Liolia Kerogli),  רקדנית ממוצא חצי-רוסי וחצי יווני שנולדה בקזחסטן. קרוגלי בעברה הייתה מתעמלת מכשירים ובהתעמלות אמנותית במשך שנים רבות.

פרה קאראט (Para Karat) ,  רקדנית יווניה אשר ליוותה בעבר את אלני פוריירה.

מריה שרפטדינובה (Mariia Sharafetdinova) הרוסיה, שהייתה המעודדת של קבוצת הכדורסל צסק"א מוסקבה ואף זכתה בתואר "Miss cheerleader" בשנים 2015 ו-2016.

צ'לי ג'נינגס התייחסה להכנות האחרונות לקראת התחרות בעמוד האינסטגרם שלה. בין היתר, היא הגדירה את אלנה צגרינו כמוזה שלה, והוסיפה על חברותיה הרקדניות "מעבר ליופיין ללא דופי, הן חלק מהרקדניות הכי טובות איתן יצא לי לעבוד. אני ברת מזל לעבוד איתן ולרקוד איתן ברוטרדם. זו הולכת להיות חוויה קשוחה, אך בעזרת האל והכישרון שבורכנו בו אני חיובית ובטוח שנגרום לכם להיות חסרי מילים ולהנות מכל רגע".

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Chali Jennings (@chalijennings)

קפריסין תתחרה בחצי הגמר הראשון, אשר ייערך ביום שלישי, ה-18 במאי.

 



קפריסין באירוויזיון 2021

השיר "El Diablo" (בעברית: "השטן") בביצוע של הזמרת אלנה צגרינו (Elena Tsagrinou) יתמודד בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2021 ב- 18 במאי, בו תתמודד גם נציגת ישראל לתחרות – עדן אלנה. את השיר כתב צוות יוצרים בינלאומי המורכב מג'ימי "ג'וקר" טרונפלדט (Jimmy “Joker” Thornfeldt), לורל בארקר (Laurell Barker), אוקסה (Oxa) ותומאס סטנגארד (Thomas Stengaard), שמות מוכרים לעולם האירוויזיון ומחוצה לו. השיר עוסק עוסק בהתאהבות באדם שמתגלה כרשע כמו שטן.

על הניהול האמנותי והבימוי של השיר הקפריסאי יהיה אחראי מרווין דיטמן (Marvin Dietmann) האוסטרי שתוכנן לשמש כמנהל האמנותי של השיר הקפריסאי באירוויזיון 2020. דיטמן היה אחראי על בימוי השיר הזוכה "Rise Like a Pheonix" שביצעה קונצ'יטה וורסט באירוויזיון 2014. השנה דיאטמן יהיה עסוק מאוד מאחר והוא יביים לא פחות מ- 7 מדינות באירוויזיון הקרוב.

בימים אלה מדורגת קפריסין במקום 9 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2021.

זו תהיה ההשתתפות ה- 37 של קפריסין באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום השני באירוויזיון 2018 עם השיר "Fuego" בביצוע של הזמרת אלני פוריירה.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    מחפשים צלם מגנטים? סטודיו לביא צילום זו הכתובת שלכם!