האזינו: להקת הבנות הסרבית, Hurricane, שחררה גרסה בשפה האנגלית לשיר "Loco Loco".

להקת הבנות הסרבית, Hurricane, שחררה גרסה בשפה האנגלית לשיר האירוויזיון הסרבי, "Loco Loco", שמבוצע במקור בשפה הסרבית. הגרסה האנגלית זכתה לעיבוד חדש שנשמע פחות אתני מהגרסה המקורית.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




סרביה באירוויזיון 2021

"Loco Loco" (בעברית: "מטורף מטורף") הוא שם השיר שיבוצע על ידי להקת הבנות הסרבית Hurricane אשר תייצג את סרביה בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 20 במאי. השיר נכתב על ידי נמניה אנטוניץ' (Nemanja Antonić) ודארקו דימיטרוב (Darko Dimitrov), יחד עם סאניה ווצ'יץ' (Sanja Vučić) – חברת הלהקה שהייתה אחראית על מילות השיר. השיר מבוצע כמעט כולו בשפה הסרבית כאשר שם השיר הוא בספרדית ובנוסף השיר מכיל משפט אחד באנגלית.

השיר הסרבי מדורג בימים אלה רק במקום ה- 30 בטבלאות ההימורים לקראת אירוויזיון 2021.

זו תהיה ההשתתפות ה- 13 של סרביה כמדינה עצמאית באירוויזיון, כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנת 2007, שנת הבכורה של סרביה בתחרות. הזוכה הייתה מריה שריפוביץ' (Marija Šerifović) עם השיר "Molitva".




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    פרסומת: מחפשים צלם בר מצווה? LaVie Photography!