מונטיין: "לא רוצה להכניס את נגיף הקורונה לתוך אוסטרליה". באוסטרליה בחרו שלא לשלוח את המשלחת לתחרות האירוויזיון כדי למנוע את הכנסת נגיף הקורונה חזרה לאוסטרליה, שכרגע נקייה מתחלואה בנגיף.

נציגת אוסטרליה באירוויזיון 2021, מונטיין (Montaigne), לא תגיע לרוטרדם כדי להציג את שירה "Technicolour" בהופעה חיה – כך דיווחנו כבר ביום שלישי (20 באפריל). כעת מסבירה הזמרת מדוע רשת הטלוויזיה האוסטרלית, SBS, החליטה שלא לשלוח את המשלחת לרוטרדם במהלך שידור חי באינסטגרם:

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




"ב- SBS שכרו מעריך סיכונים עצמאי כדי להבין אם זה יהיה בטוח או לא להוציא משלחת מחוץ לגבולות אוסטרליה. לבסוף הוחלט שזה לא יהיה בטוח. תפקידם היה למצוא אפשרויות הגיוניות ובטוחות כדי שאוכל לצאת מגבולות אוסטרליה אך לא נמצאו כאלה. ראיתי מספר אנשים שתקפו את SBS על כך שהם מונעים ממני את החוויה כשהאמת היא שאנחנו נמצאים במגיפה ובאוסטרליה אין כרגע כלל תחלואה בנגיף".

מונטין מדגישה שהיא והמשלחת לא ירצו להיות אלה שיביאו את הנגיף חזרה לאוסטרליה: "כל כך הרבה סיטואציות יכלות להביא לתוצאה בעייתית בהליך החזרות של האירוויזיון, במלון ואפילו במזון בהולנד".

המדינה הראשונה אשר לא תשתתף פיזית על אדמת רוטרדם ותיעזר בהקלטות הגיבוי (Live-On-Tape) היא אוסטרליה. הכרזה זו באה חמישה שבועות בדיוק לפני חצי הגמר הראשון. בערב חצי הגמר הראשון ישתמשו בהקלטת הגיבוי שהוקלטה מראש באוסטרליה, עבור מקרה זה, בדיוק כפי שהקליטו כל יתר נציגי המדינות למקרה שלא יוכלו להגיע להולנד. נדגיש שאוסטרליה תתמודד בתחרות למרות הכל ועדיין שואפת לזכות במקום הראשון.




אוסטרליה באירוויזיון 2021

"Technicolour" (בעברית: "טכניקולור") הוא השם שיבוצע על ידי מונטיין (Montaigne) אשר תייצג את אוסטרליה בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 18 במאי, ויתמודד מול נציגת ישראל עדן אלנה. השיר נכתב על ידי הזמרת יחד עם דייב האמר (Dave Hammer), כותב שירים ומפיק מסידני. השיר נכתב בשפה האנגלית והופק במיוחד עבור האירוויזיון במטרה "לשים דגש על הקול של מונטיין. ולבצע המנון פופ קצבי".

השנה תהיה ההשתתפות השישית של אוסטרליה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השני עם השיר "Sound Of Silence" בביצוע של הזמרת הגדולה Dami Im. בכל 5 שנות השתתפותה באירוויזיון הצליחה אוסטרליה להעפיל לגמר.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!