מרגלית צנעני מצטרפת אל פאנל השופטים של אקס פקטור ותעזור בבחירת הנציג הישראלי לאירוויזיון 2022.

מרגלית צנעני מצטרפת לפאנל השופטים של "אקס פקטור", כך הודיעה רשת 13. הזמרת הידועה, ששפטה בעבר בתכנית הריאליטי "כוכב נולד", תצטרף לסיימון קאוול, אביב גפן ונטע ברזילי שיישבו יחדיו בפאנל השופטים ויבחרו את נציג ישראל לאירוויזיון 2021.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




צנעני מסרה: "אני שמחה לחזור לשולחן השופטים בתכנית ריאליטי חשובה ומרכזית כל כך, לצדו של אחד המנטורים הגדולים והחשובים בעולם, לכבוד ייחשב לי. זה קטע מלעוני ביותר".

מרגול ידועה כמשלבת מוזיקת נשמה אמריקאית יחד עם מוזיקה ים תיכונית. בין להיטיה הרבים של מרגול ניתן למצוא שירים כמו "חומות חימר", "אז מה", "עוד יהיה לי", "עץ ירוק מפלסטיק" ושירים אהובים רבים נוספים.




רן בוקר, עיתונאי YNET, מוסיף כי בעונה הקרובה ישתתפו לא פחות מ- 6 שופטים. רז שכניק מוסיף כי הזמרת מירי מסיקה נמצאת במגעים מתקדמים עם הפקת התכנית ועשויה לשמש גם כן כשופטת בתחרות.

מרשת 13 נמסר בתגובה: ״בימים אלו אנו נמצאים בעיצומו של ליהוק, הנחיה והרכבת נבחרת השופטים שתשב לצידו של השופט האגדי סיימון קאול בעונה החדשה של אקס פקטור ישראל, שתשודר ברשת 13. השופטים שלוהקו עד כה הם היוצר והזמר אביב גפן, זוכת האירוויזיון נטע ברזילי והשופטת המיתולוגית מרגלית צנעני״.




אקס פקטור 2022

ארבע שנים לאחר העונה השלישית, תעלה בישראל העונה הרביעית של ה"אקס פקטור". תאגיד השידור הישראלי אישר ביום שלישי שהזוכה ב"אקס פקטור" יזכה לייצג את ישראל באירוויזיון 2022 לאחר ש'רשת' זכתה במכרז וחתמה על שיתוף פעולה עם תאגיד השידור לשנה אחת בלבד.

נטע ברזילי. צילום: דניאל קמינסקי

גם דורון מדלי ייקח חלק בתכנית וישמש כמנהל האמנותי. הליהוק של מדלי וברזילי לתכנית נעשו עוד לפני שנוצר הקשר בין האירוויזיון לתכנית, אך אין ספק שמפיקי התכנית סימנו את שיתוף הפעולה עם התאגיד כיעד ולכן הליהוק אינו מקרי.

בימים אלה החלו האודישנים הראשוניים לעונה הקרובה ללא נוכחותם של השופטים. אודישנים אלה מהווים סינון ראשוני לקראת שלבי האודישנים הבאים שצפויים להצטלם בחודשי הקיץ. את רשימת מועדי האודישנים ניתן למצוא בכתבה הבאה.

 בנו הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    פרסומת: מחפשים צלם חינה? LaVie Photography הם הטובים ביותר!