נציגת בולגריה באירוויזיון, ויקטוריה, מספרת בראיון על אביה שחלה במחלת ניוון שירים, על הלחץ הנפשי וההשמנה בחמש השנים האחרונות.




ויקטוריה (Victoria), נציגת בולגריה לאירוויזיון 2021, סיפרה בראיון שערכה לתכנית הטלוויזיה "Tursi Se" בטלוויזיה הבולגרית על ההתמודדות המתמשכת שלה בחמש השנים האחרונות, על חוויות האירוויזיון ועל השאיפות בקריירה.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




במהלך הראיון סיפרה הזמרת על התמודדותה על מחלתו של אביה שחלה לאחרונה ב- ALS (ניוון שרירים): "גילינו על כך לפני מספר חודשים. זה תפס אותנו לגמרי בהפתעה במהלך כל המגפה וכל מה שקורה כעת בעולם. זה התווסף לדברים אחרים שקרו בשנת 2020, כך שזה ממש קשה לנו בימים אלה".

המנהלת של ויקטוריה, גנובבה קריסטובה (Genoveva Christova), שעבדה יחד עם הזמרת מאז 2015 על הקריירה מספרת על השנים האחרונות: "העבודה שהקהל הבולגרי החל לאבד עניין בזמרת בשנת 2017 גרמה לה לפקפק בעצמה, האם היא יכולה להצליח. זו הייתה תקופה קשה מאוד עבורה. היא עלתה במשקל ופיתחה סוגיות אישיות בשל כך".

מאז השילה הזמרת 30 ק"ג ממשקל קופה בעזרת טיפול ותמיכת חבריה ומשפחתה. "אני מאמינה שהעליה במשקל הגיע בעקבות לחץ נפשי, משום שבלייבל הקודם בו הייתי חתומה הלך מצויין בהתחלה. אבל אולי לא נותר קליק בצוות. הם לא הכירו אותי מספיק. יתכן שאני לא נתתי להם את האפשרות להכיר אותי", מספרת הזמרת. "הייתה תקופה שהם הכריחו אותי להוריד במשקל וזה היה יותר מידי בשבילי… שמרתי דיאטות, הלכתי לאימוני כושר שזה דבר ששנאתי מאוד משום שאני מאמינה שזה צריך להגיע מתוך תוכי".




בתקופה ההיא הרגישה ויקטוריה תסכול רב מכך שהדיאטות והאימונים לא הועילו. בעקבות זאת החליטה הזמרת לעזוב את חברת התקליטים, אך גם ההליך הזה היה מאתגר מאוד מבחינה אמוציונלית לזמרת. "המוטיבציה להמשיך הלאה הגיעה מגנובבה והצוות החדש שלי".

במהלך הראיון הופתעה הזמרת מאורחים כמו גנובבה כריסטובה, הוריה, אחותה, החבר הראשון, חברי ילדות ועוד…

את הראיון סיים אביה של הזמרת כשמסר: "ויקי, את הכל בשבילי! את יודעת שאני אוהב אותך! תיהיה מי שאת ויותר מכל – תיהי טובה!"




בולגריה באירוויזיון 2021

"Growing Up Is Getting Old" (בעברית: "להתבגר זה להזדקן") הוא שם השיר שיבוצע על ידי הזמרת ויקטוריה (Victoria) אשר תייצג את בולגריה בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 20 במאי. את השיר כתבו היוצרים השוודים הלנה לארסון (Helena Larsson), אוליבר ביורקוואל (Oliver Björkvall) ומאיה נאלני (Maya Nalani) יחד עם הזמרת. השיר מבוצע בשפה האנגלית.

בולגריה מדורגת בימים אלה במקום 4 בטבלאות ההימורים.

השנה תהיה ההשתתפות ה- 13 של בולגריה בתחרות האירוויזיון, כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה בולגריה הוא המקום השני בשנת 2017 עם השיר "Beautiful Mess" בביצוע של קריסטיאן קוסטוב (Kristian Kostov).




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!