האזינו: הלהקה הבלגית, Hooverphonic, צילמה ביצוע אקוסטי מיוחד לשיר "The Wrong Place".




הלהקה הבלגית, הוברפוניק (Hoverphonic), שחררה ביצוע אקוסטי לשיר האירוויזיון "The Wrong Place" בערוץ היוטיוב הרשמי של האירוויזיון. בביצוע החדש ניתן לראות את הזמרת גייקה ארנרט (Geike Arnaert) יחד עם מוביל הלהקה אלכס קאלייר (Alex Callier) שמגנן על גבי הפסנתר. צפו:

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




בלגיה באירוויזיון 2021

"The Wrong Place" (בעברית: "המקום הלא נכון") הוא שם השיר שיבוצע על ידי ההרכב הבלגי הידוע הוברפוניק (Hooverphonic) אשר ייצג את בלגיה בחצי הגמר הראשון אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 18 במאי, בו יתמודדו מול נציגת ישראל עדן אלנה. השיר נכתב יל ידי חבר ההרכב אלכס קאלייר (Alex Callier) יחד עם הזמרת-יוצרת שרלוט פורט (Charlotte Foret) אשר זכתה לפני כשנתיים ב- The Voice הבלגי. לדברי חברי ההרכב, השיר לא נכתב במיוחד לתחרות והוסיפו ש"השיר עוסק בלילה אחד שהשתבש, על בחורה שהתעוררה בבוקר אחרי לילה סוער ושאלה את עצמה 'מה לעזאזל אני עושה פה?!"

בלגיה מדורגת בימים אלה במקום 20 בטבלאות ההימורים.

זו תיהיה ההשתתפות ה- 62 של בלגיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה עד היום הוא המקום הראשון אשר זכתה בו פעם אחת בלבד – בשנת 1986.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    פרסומת: חוגגים בקרוב אירוע? מחפשים צלם? צלם מגנטים – זה LaVie Photography!