"The Power of Water" (בעברית: "כוח המים") הוא שם המופע האמנותי שיבוצע בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2021.




הזמרת דאווינה מישל (Davina Michelle) והשחקנית טקלה רוטן (Thekla Reuten) יככבו יחדיו במופע הביניים של חצי הגמר הראשון שיתקיים בעוד כחודש ברוטרדם. ראש המופע, גרבן באקר (Gerben Bakker) סיפר על המופע הביניים: "במשך מאוד שנים אנחנו ההולנדים ניהלנו מערכת יחסים נדירה עם מים. אנחנו נלחמנו במים, אך איננו יכולים לחיות בלעדיהם. במופע הביניים נספר את סיפור כוחם וחוסנם של המים".

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




נזכיר כי בעבר כ- 40% משטחה של הולנד היה מכוסה במי ים. צפיפות האוכלוסין והצורך בשטחים לחקלאות הובילו להולנדים להקמת סכרים רבים ניקוז מי הים. המופע יכלול צילומי בנייה של סכרים שונים בהולנד. עוד מבטיחים בהפקת התחרות שהמופע יכלול טכנולוגיית מציאות רבודה שתציג אפקט מים בתוך האולם 'אהוי רוטרדם'.

דאווינה מישל, שהלחינה את המוסיקה של מופע הביניים, מספרת: "כמעט לפני שנתיים פנתה אליי הפקת האירוויזיון ברעיון למופע סביב נושא המים. מים מתחברים, גמישים ומהווים חלק בלתי נפרד מהולנד. כתבתי את השיר 'Sweet Water' שבו מים משמשים כמטפורה לדבר המחבר בין אנשים בעולם. כולנו שונים וחיים באווירה שונה, אך כולנו זקוקים למים והם מאחדים אותנו יחד. אני לא יכולה לחכות כדי להציג בפניכם את התוצאה הסופית". שמה של דאווינה מישל, זמרת ויוטיוברית בת 25, עלה כנציגה אפשרית לאירוויזיון 2020. הזמרת הודיעה שתשמח לייצג את הולנד באירוויזיון אך הדבר לא יתאפשר בשל לוח זמנים עמוס.

חצאי הגמר של אירוויזיון 2021 יתקיימו ב- 18 וב- 20 במאי באולם "אהוי" שברוטרדם. הגמר הגדול, בהשתתפותם של 26 מדינות, יתקיים ב- 22 במאי.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    מחפשים צלם בר מצווה? בחרו רק ב- LaVie Photography!