נציג גרמניה באירוויזיון 2021, ינדריק, יישתתף גם בשיר האיסלנדי באירוויזיון! כך חשף הזמר… כיצד זה אפשרי? כל הפרטים בכתבה.




הזמר ינדריק (Jendrik), נציג גרמניה לאירוויזיון 2021 עם השיר "I Don't Feel Hate", לא מייצג רק את גרמניה אלא גם את איסלנד! אתם תוהים איך? קולו של ינדיק מופיע בהקלטת קולות הליווי שתושמע על בימת האירוויזיון במהלך השיר האיסלנדי.
 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




בחודש ינואר ביקש הזמר האיסלנדי, דאדי פרייר (Daði Freyr), להקליט עבורו קולות רקע כחלק ממקהלה שתלווה אותו בשיר. קולות אלא יושמעו גם על בימת האירוויזיון מאחר ואיגוד השידור האירופי מאפשר לראשונה לעשות שימוש בקולות רקע מוקלטים על בימת התחרות. מאות זמרים מרכיבים את המקהלה אשר נשמעת בשיר האיסלנדי והזמר הגרמני, ינדריק, הוא אחד מתוך אותם זמרים.




 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jendrik Sigwart (@mynameis_jendrik)




גרמניה באירוויזיון 2021

השיר "I Don't Feel Hate" (בעברית: "אני לא חש שנאה") בביצוע של הזמר הגרמני ינדריק (Jendrik) יתמודד בגמר הגדול של אירוויזיון 2021 ב- 22 במאי, מאחר וגרמניה הינה אחת מ- 5 המדינות הגדולות הממנות את התחרות. השיר נכתב על ידי הזמר יחד עם כריסטוף אוסוולד (Christoph Oswald) שגם הפיק את השיר. השיר עוסק באהבה נכזבת בצורה הומוריסטית.

זו תיהיה ההשתתפות ה- 64 של גרמניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום הראשון – פעמיים בלבד – ב- 1982 וב- 2010.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!