דסטיני, נציגת מלטה באירוויזיון 2021, הוחתמה בחברת התקליטים הבינלאומית Sony Music בעקבות הצלחתה בטבלאות ההימורים לקראת התחרות.




לפני חודש בלבד שחררה דסטיני את השיר "Je Me Casse" שייצג את מלטה באירוויזיון 2021. מאז כבש השיר את פסגת טבלאות ההימורים וזכה להצלחה רבה. בעקבות זאת החליטה חברת התקליטים הבינלאומית Sony Music להרים את הכפפה ולהחתים את הזמרת הצעירה. מדובר באחת מחברות התקליטים הגדולות בעולם.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




"זה חלום שמתגשם וזו הצהרה שאני במסלול הנכון ושהעבודה הקשה לבסוף משתלמת. אני מצפה להתחיל לעבוד עם Sony Music כדי להגיע לגבהים חדשים", כתבה הזמרת.

Sony Music הצהירו: "זהו עונג לאשר את חתימתם של Sony Music Sweden עם הזמרת המוכשרת דסטיני . חברת התקליטים נרגשת מאוד ומצפה להפוך את דסטיני לשם בינלאומי מוכר.




מלטה באירוויזיון 2021

"Je Me Casse" (בעברית: "אני הולכת") הוא שם השיר שיבוצע על ידי הזמרת דסטיני צ'וקוניירה (Destiny Chukunyere) אשר תייצג את מלטה בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 18 במאי, שם תתמודד מול נציגת ישראל – עדן אלנה, על אחד מ- 10 המקומות בגמר. השיר נכתב על ידי היוצרים: עמנואל דרמונט (Amanuel Dermont), מאלין כריסטין (Malin Christin), ניקלאס אקלונד (Nicklas Eklund) ופיט בארינגר (Pete Barringer) שכתב את השיר הפולני לאירוויזיון 2017 – "Flashlight". השיר כולו מבוצע בשפה האנגלית פרט למשפט בצרפתית "Je Me Casse" אשר משמש גם כשם השיר.

מאז נחשף השיר המלטזי הוא כבש את טבלאות ההימורים ומדורג במקום הראשון בסיכויים לזכות באירוויזיון 2021.

השנה תהיה ההשתתפות ה- 33 של מלטה בתחרות האירוויזיון, כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה מלטה הוא המקום השני בשנת 2002 וב- 2005.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    פרסומת: מחפשים צלם מגנטים? LaVie Photography!