הזמר Gjon's Tears חושף ששירו לאירוויזיון 2021 נכתב תחילה כבלדה בשפה האנגלית ששמה "Ground Zero".




נציג שוויץ לאירוויזיון 2021, Gjon's Tears, סיפר ראיון באתר הצרפתי 20minutes.fr על הליך הכתיבה של השיר "Tout l’univers" שיבצע הזמר על בימת התחרות. הליך הכתיבה יחד עם היוצרים ווטר הרדי (Wouter Hardy), נינה סמפרמנס (Nina Sampermans) וגזבייה מישל (Xavier Michel) החל כשהשיר נכתב באנגלית ושמו היה "Ground Zero": "בתחילה, שם השיר סימל את מוקד הפיצוץ בניו יורק ב- 11 בספטמבר 2000, אך לאחר מכן השיר הפך ליותר מכך. רציתי לבטא את התחשובות שהאירוע הזה עוררו בי, אבל בצרפתית, כי אין שום שפה שמשתווה לערכי השפה שלנו. לכן כשתרגמנו את השיר, בחרנו לעסוק בהרס ושיקום".

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




עוד הוסיף הזמר שהנושא השני בו עוסק השיר בעובדה שכל אדם יכול להציל את עצמו מהמצבים המסובכים ביותר. שם השיר בצרפתית היה "Point d’impact" (בעברית: "נקודת השפעה") ולאחר מכן הוחלט לשנות את שם השיר למשהו אופטימי יותר.

שוויץ באירוויזיון 2021

"Tout l‘Univers" (בעברית: "כל היקום") הוא שם השיר שיבוצע על ידי הזמר ג'ון מוהרמאיי (Gjon Muharremaj), שמכונה Gjon's Tears , אשר ייצג את שוויץ בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 20 במאי. את השיר כתב הזמר יחד עם ווטר הרדי (Wouter Hardy), נינה סמפרמנס (Nina Sampermans) וגזבייה מישל (Xavier Michel). השיר מבוצע בשפה הצרפתית.




מאחורי השיר עומדים יוצרים ידועים לעולם האירוויזיון:

  • ווטר הרדי (Wouter Hardy) – שותף בכתיבת השיר הזוכה באירוויזיון 2019 – "Arcade" בביצוע של הזמר ההולנדי דאנקן לורנס (Duncan Laurence).
  • נינה סמפרמנס (Nina Sampermans) – בין יוצרות השיר "Would You?" שביצע אייריס (Iris) אשר ייצגה את בלגיה באירוויזיון 2012.
  • גזבייה מישל (Xavier Michel) – כתב את שירו של ג'ון לאירוויזיון 2020 – "Répondez-moi!"

זו תהיה ההשתתפות ה- 61 של שוויץ באירוויזיון. שוויץ היא בין מייסדות התחרות ואף זכתה בתחרות הראשונה בשנת 1956. מאז זכתה רק פעם אחת נוספת בשנת 1988 עם הזמרת סלין דיון.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!




    פרסומת: מחפשים צלם בר מצווה? LaVie Photography!