קריסטה סיגפרידס תשמש כמנחת רשת של אירוויזיון 2021 ותסקר את כל המתרחש מאחורי הקלעים בתחרות שתיערך ברוטרדם. בנוסף, שבוע לאחר האירוויזיון תנחה הזמרת תכנית מיוחדת שבה ישודרו כל הופעות הגיבוי שצילמו המתמודדים.




כשהתחרות הזמר של האירוויזיון התבטלה באביב אשתקד, המפקח הבכיר הקודם יון אולה סאנד (Jon Ola Sand) הבטיח שהתחרות תשוב חזקה יותר מאי פעם – וזה בדיוק מה שהולך לקרות! לא רק שניתן יהיה  ליהנות משלושה מופעים שיועברו בשידור חי מרוטרדם, אלא בנוסף יעלו מגוון עצום של תכנים באתר Eurovision.tv, בערוץ היוטיוב הרשמי של התחרות ובפלטפורמות השונות של הרשתות החברתיות, על מנת שנוכל להיות קרובים כמה שיותר למוקד הפעילות ברוטרדם.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




Krista Calling (קריסטה קוראת)

נציגת פינלנד לאירוויזיון 2013 והאייקון ללבוש כלות, קריסטה סיגפרידס (Krista Siegfrids) חוברת לצוות המקוון של תחרות האירוויזיון. זמרת ה- "Marry Me" תנחה סדרת מופעים מאחורי הקלעים, Krista Calling, שיכסו כל רגע ממופע מהשטיח האדום ברוטרדם, והיא תדאג לא להשאיר אף שמץ של קונפטי על מנת להביא לנו את כל הסיפורים, הרכילות והדרמה מאחורי הקלעים במהלך חודש מאי. וודאו שכולכם נרשמים לערוץ היוטיוב הרשמי של האירוויזיון על מנת שלא תחמיצו אף פרק.

קריסטה תחליף בתפקידה את ניקי טוטוריאלס (NikkieTutorials) שנבחרה לשמש כמנחת רשת לקראת אירוויזיון 2020 ולקראת האירוויזיון הקרוב שודרגה ותשמש כמנחה מן המניין ותצטרף אל שלושת המנחים האחרים: אדסיליה רומבליי (Edsilia Rombley), שאנטל יאנזן (Chantal Janzen) ויאן סמית (Jan Smit).




Eurovision Song Celebration: Live-On-Tape

בנוסף להנחיה שלה על מה שקורה מאחורי הקלעים של התחרות, קריסטה תנחה את המהדורה השנייה של חגיגת הזמר של האירוויזיון (Eurovision Song Celebration).  במהדורה ששודרה בשנה שעברה, שודרו כל 41 הקליפים הרשמיים במקום חצאי הגמר שבוטלו. השנה, כדי לכבד את העבודה הקשה שכל מדינה השקיעה בצילומי הקלטת הגיבוי ("לייב-טייפ") שלהם, איגוד השידור האירופי יצור תוכנית מיוחדת שתציג את כל 39 ההופעות הללו.

כידוע, אחד התנאים להשתתפות השנה באירוויזיון, הוא שכל רשת טלוויזיה תצלם הופעה חיה למקרה והנציג/ה שלה לא יוכל להגיע לרוטרדם או שהוא יאלץ להיות בבידוד. כל ההופעות שהוקלטו נבדקו על ידי איגוד השידור האירופאי כדי להבטיח שהתחרות תערך כראוי. באיגוד השידור האירופי מקווים לראות כמה שיותר מופעים על הבמה של ה- Ahoy ברוטרדם, אבל לנו תיהיה הזדמנות ליהנות מכל ההופעות שהוקלטו (יחד עם חומר בונוס) שבוע אחרי הגמר של התחרות, במהלך משדר Eurovision Song Celebration: Live-On-Tape שיערך ביום שבת, ה- 29 במאי. שריינו את התאריך.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!