זוכה אירוויזיון 2015, מונס זלמרלוב השוודי, הצהיר שיישמח לייצג שוב את מדינתו בתחרות הבינלאומית. מתי זה יקרה?




מונס זלמרלוב (Måns Zelmerlöw), זוכה אירוויזיון 2015, הצהיר כי בכוונתו לחזור ולהתחרות במלודיפסטיבלן כזמר. עד כה הוא השתתף שלושה פעמים במלודיפסטיבלן השוודי עם השירים: "Cara Mia" ב- 2007, "Hope and Glory" ב- 2009 ושירו הידוע "Heroes". השיר מ- 2015 גם היווה לזכייה השישית והאחרונה עד כה של שוודיה באירוויזיון.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




הערב, ינחה זלמרלוב את גמר המלודיפסטיבלן 2021 ביחד עם שימה ניאבראני (Shima Nuavarani) וכריסטר ביורמן (Christer Björkman). עבור מונס זו לא תהיה הפעם הראשונה שהוא מנחה את המלודיפסטיבלן מכיוון שהוא הנחה בעבר את מלודיפסטיבלן 2010. במסגרת הראיון לעיתון Aftonbladet, זלמרלוב אמר כי תמיד ירגיש שהוא חלק ממלודיפסטיבלן מכיוון שאת הפריצה הגדולה שלו חווה אי אז במלודיפסטיבלן 2007.

לגבי הכוונה לחזור לתחרות, אמר כי ישמח לחזור, אך זה יקרה כשיהיה לו את השיר הנכון, כזה שיכול לזכות במלודיפסטיבלן ולהגשים חלום נוסף שלו וזה לזכות באירוויזיון פעם שנייה, כפי שעשה זאת בעבר הזמר האירי ג׳וני לוגן. זו לא הפעם הראשונה שהזמר מצהיר שישמח להתמודד שוב בתחרות השוודית, הזמר דיבר על כך כבר במאי 2019, ימים לפני התחרות שהתקיימה בתל אביב בה הופיע בחלק האמנותי.




לגבי המלודיפסטיבלן של השנה הוא מאמין שיש מספר שירים חזקים שיכולים לזכות, ולא משנה איזה שיר ייבחר הוא בטוח יאהב אותו.

זלמרלוב חי במשך מספר שנים בבריטניה, ואירח מלבד המלודיפסטיבלן גם את הקדם הבריטי You Decide פעמיים.

אנחנו ב- EuroMix נשמח מאוד לשובו של זלמרלוב לאירוויזיון, שהפך כבר מזמן לאחת הדמויות הכי מזוהות והאהובות של התחרות.



הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר


    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!