הזמרת הצרפתייה, ברברה פראבי, משחררת לכבוד יום האישה הבינלאומי שישה שירים אשר מוקדשים לקידום האישה.

ה- 8 למרץ, לפי המסורת, הינו היום הבינלאומי לזכויות הנשים, סוגיה מאוד חשובה שמעסיקה את מי תייצג את צרפת במהדורת 2021 של תחרות הזמר של האירוויזיון, האחת והיחידה ברברה פראבי (Barbara Pravi).

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




ברברה פראבי מוכרת לקהל הצרפתי בכך שהיא מפרסמת ברשתות החברתיות שלה גרסאות כיסוי לשירי ראפ בעלי תוכן פמיניסטי. פראבי פעילה מאוד בסוגיית התמיכה וקידום הנשים ועוסקת רבות בגינוי מקרי האלימות כלפי נשים. ולכן, לרגל ה- 8 למרץ, החליטה השנה הזמרת שלא לבצע גרסאות כיסוי כהרגלה לשירי ראפ צרפתיים, אלא לשחרר 6 שירים מקוריים. מדובר ב- 6 תפילות שהיא חיברה, הלחינה ועיבדה עם אקוסטיקה דומיננטית ומקהלות נשים.

"אני מציעה לכם במקום זאת פן אחר שמבטא עבורי חופש ועוצמה: 6 שירים, 6 תפילות שנעשו לבד, 6 טקסטים שמביאים 'טעם' של עצמאות, רוגע, בריחה ורכות. עדינות, אהבה, תפילות לזולת, עבורך, עבור מה שעוטף אותנו ואפילו מה שאנחנו לא רואות", כך היא מתארת את הפרויקט האומנותי האחרון שלה שפורסם היום.




רשימת השירים:

Prière aux rêves (תפילה לחלומות)
Prière au soleil (פתילה לשמש)
Prière pour tant de choses (תפילה לכל כך הרבה דברים)
Prière aux oiseaux (תפילה לציפורים)
Prière à l'éphémère  (תפילה לזמן שחולף)
Prière au printemps (תפילה לאביב)




"Voilà" (בעברית: "הינה") הוא שם השיר שיבוצע על ידי ברברה פראבי (Barbara Pravi) אשר תייצג את צרפת בגמר הגדול של אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 22 במאי. מילות השיר נכתבו על ידי הזמרת יחד היוצרים איגיט (Igit) ולילי פו (Lili Poe). השיר כולו מבוצע בשפה הצרפתית ועוסק בחשיפתה של הזמרת: "זה מה שאני. זה כל מה שיש לי. זה לא הרבה, אבל זו האמת שלי", אמרה הזמרת. "המסר שלי לכל אחיותי הוא 'אנחנו לא צריכות להתחבא. בואו נהיה מי שאנחנו, בלי להתחבא ובלי לחשוש'".

צרפת מדורגת בשלב זה במקום השלישי בטבלאות ההימורים.

זו תהיה ההשתתפות ה- 64 של צרפת באירוויזיון אשר השתתפה בכל האירוויזיונים מאז 1956, פרט לשנים 1974 ו- 1982. צרפת זכתה 5 פעמים במקום הראשון, אך הזכייה האחרונה של המדינה הייתה בשנת 1977.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!