חלקו האחרון של הסן רמו האיטלקי יצא לדרך הערב בשעה 21:45. בסיום האירוע ייבחר השיר שעשוי לייצג את איטליה באירוויזיון 2021. לפניכם קישור לצפייה בשידור.

הערב מגיע פסטיבל סן רמו המסורתי לשנת 2021 לסיומו. 26 מתמודדים יציגו הערב שוב את שירם כאשר בסיום הערב יבחר הזוכה הגדול של הפסטיבל היוקרתי. לזוכה יוצע לייצג את איטליה באירוויזיון, הזוכה יכול לענות בחיוב או לסרב. המשדר יחל הערב בשעה 21:45 (שעון ישראל).

לצפייה בסן רמו האיטלקי דרך הרשת ניתן ללחוץ כאן! משך המשדר משעה 21:40 ועד 02:30 לפנות בוקר.
מנויי HOT יוכלו לצפות במשדר דרך ערוץ 155 בממיר הדיגיטלי.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




הפסטיבל השנה מתקיים במתכונת מיוחדת בשל מגפת הקורונה. לראשונה מתקיים הספטיבל בתחילת חודש מרץ, וזאת למרות שבדרך כלל מתקיים הפסטיבל בתחילתו של חודש פברואר. זאת משום שלהפקת הפסטיבל היו תקוות שמצב התחלואה באיטליה בשלב זה של השנה ישתפר משמעותית. גם באיטליה לא יהיה נוכח קהל באולם. המנחים והזמרים יהיו לבדם על הבמה וכל המשתתפים נדרשים לשמור על מרחק מינימלי של 1.5 מטר.

המשדר ישודר בשידור חי ויתמודדו בו 26 מתמודדים. השיר הזוכה ייבחר בשני שלבים. בשלב הראשון יבוצעו כל 26 המתמודדים את שירם וקהל הצופים האיטלקי יוכל לבחור בשיר המועדף. תוצאות השלב הראשון יקבעו על ידי שילובם עם תוצאות ארבעת המשדרים הקודמים. שלושת השירים שיקבלו את התוצאה הטובה ביותר ימשיכו לשלב הבא. בשלב הסופי שלושת השירים יבוצעו שוב וההצבעה תפתח מחדש. הזוכה יקבע על ידי צוות שופטים (33%), הצבעת עיתונאים (33%) והצבעת הצופים (34%).




למי צריך לשיב לב?

הפייבוריטית לזכייה היא הזמרת אנליזה (Annalisa) אשר תבצע הערב את השיר "Dieci". אנליזה היא אחת מזמרות הפופ הגדולות והמצליחות באיטליה. הזמרת משתתפת בפסטיבל סן רמו בפעם החמישית.

בסקר שערכנו באתר זכתה הזמרת במקום הראשון, אך יחד עם זאת, היא מדורגת רק במקום השני בטבלאות ההימורים. מי שעוד עשוי לקטוף את המקום הראשון הזמר ארמל מטה (Ermal Meta) שמדורג במקום הראשון בטבלאות ההימורים ובמקום השלישי בסקר שערכנו. עוד עשויים להפתיע: אירמה (Irama) וווילי פייוטה (Willie Peyote)

השירים המתמודדים:

לחצו על שם השיר להאזנה!




זמרים מוכרים:

  • ארמל מטה (Ermal Meta) – הזמר והיוצר האלבני, בן 39, זכה בפסטיבל סן רמו 2018 יחד עם פבריציו מורו והשיר “Non mi avete fatto niente”. השניים ביצעו את השיר גם על בימת אירוויזיון 2018 שם הגיעו עד למקום החמישי בגמר הגדול.
  • פרנצ'סקה מיכלין (Francesca Michielin) – הזמרת הצעירה, בת ה- 25, תתמודד בפעם השנייה בתחרות הסן רמו. הזמרת זכתה רק במקום השני בסן רמו לשנת 2016 עם השיר "Nessun grado di separazione" ולמרות זאת זכתה לייצג את איטליה באירוויזיון 2016 לאחר שהלהקה אשר זכתה במקום הראשון, Stadio, סירבו להתמודד בתחרות. מיכלין זכתה במקום במקום ה- 16 בתחרות האירוויזיון.
  • אריסה (Arisa) – הזמרת בת ה- 38 תתמודד בתחרות הסן רמו בפעם השביעית. הזמרת זכתה בתחרות פעמיים: בשנת 2009 בקטגוריית הזמרים החדשים עם השיר “Sincerità” ובשנת 2014 עם השיר “Controvento”.
  • פרנצ'סקו רנגה (Francesco Renga) – הזמר הותיק, בן 52, מתמודד בפעם השביעית בתחרות הסן רמו. הזמר רשם לעצמו זכייה בסן רמו בשנת 2005 עם השיר "Angelo".
  • Lo Stato Sociale – להקת האינדי תתמודד בפעם השניה בתחרות הסן רמו לאחר שזכו במקום השני בתחרות בשנת 2018 עם השיר "Una vita in vacanza".
  • אנליזה (Annalisa) – זמרת הפופ המצליחה, בת 35, תשתתף בסן רמו בפעם החמישית כאשר תנסה להשיג מקום גבוה יותר מהמקום השלישי אליו הגיעה ב- 2018 עם השיר “Il mondo prima di te“.
  • נועמי (Noemi) – זמרת הנשמה בת ה- 38 תתמודד בפעם השישית בתחרות הסן רמו. את המקום הגבוה ביותר בתחרות קטפה הזמרת ב- 2012 עם השיר "Sono solo parole", אז זכתה במקום השלישי.
  • אורייתה ברטי (Orietta Berti) – הזמרת בת ה- 77 חוזרת לתחרות בפעם ה- 12, בדיוק 29 שנים לאחר השתתפותה האחרונה בפסטיבל.
  • Irama – הזמר והראפר האיטלקי פיליפו מריה פאנטי, הידוע בכינוי Irama, הוא בן 24 בלבד וכבר יכול לרשום לעצמו השתתפות שלישית בתחרות.
  • מליקה איינה (Malika Ayane) – זמרת הפופ בת ה- 36 תתמודד בתחרות הסן רמו בפעם השלישית. השתתפויותיה הקודמים זיכו אותה בהצלחה ובפרסים שונים.
  • מקס גאזה (Max Gazzè) – הזמר, בן 53, יתמודד בפסטיבל בפעם השישית. השתתפותו ב- 2018 עם השיר “La leggenda di Cristalda e Pizzomunno“ זיכתה אותו במקום השישי.

זו תהיה ההשתתפות ה- 46 של איטליה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנת 1964 ובשנת 1990.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!