קויט טומה הוא המועמד המועדף עליכם לייצג את אסטוניה באירוויזיון 2021 עם השיר "We Could Have Been Beautiful", כך קבעו הגולשים בסקר שנערך באתר. הזמר זכה ב- 34.62% מקולות הגולשים.




בסקר שנערך באתר, אתם הגולשים קבעתם שהמועמד הפייבוריט לייצג את אסטוניה באירוויזיון 2021 הוא קויט טומה (Koit Toome) אשר מתמודד הערב בקדם אירוויזיון האסטוני עם השיר "We Could Have Been Beautiful". הזמר כזכור, כבר ייצג בעבר את אסטוניה באירוויזיון פעמיים: הפעם הראשונה בשנת 1998 אז זכה במקום ה- 12 עם השיר "Mere lesped", והפעם השניה הייתה באירוויזיון 2017 אז ביצע את השיר "Verona" יחד עם הזמרת לאורה (Laura). השניים הגיעו באותה שנה רק למקום ה- 14 בחצי הגמר.

הזמר זכה בסקר ב- 34.62% מקולות הגולשים. הגמר האסטוני, שבסיומו יבחר השיר לאירוויזיון, יתקיים הערב בשעה 19:30.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




במקום השני (20.00% מקולות הגולשים) דורג הזמר אוקו סוביסטה (Uku Suviste) עם השיר "The Lucky One" ולמקום השלישי (13.85% מקולות הגולשים) בחרתם בזמרת יורי פוטסמן (Jüri Pootsmann) עם השיר "Magus melanhoolia".

תוצאות הסקר:

This poll is no longer accepting votes

סקר: איזה שיר צריך לייצג את אסטוניה באירוויזיון 2021?

על פי כמות הצפיות בערוץ היוטיוב הרשמי של ה- Eesti Laul, דווקא לאנדריי זבאקין ו- Pluuto יש את כמות הצפיות הגבוהה ביותר (33 אלף צפיות), זאת למרות שבסקר שלנו הגיעו למקום האחרון. במקום השני בכמות הצפיות מדורג צמד הבנות Suured tüdrukud (עם 29 אלף צפיות). במקום השלישי בכמות הצפיות מדורג הזמר קויט טומה שאצלנו דורג במקום הראשון בסקר (25 אלף צפיות).

אוקו סוביסטה, שנבחר לייצג את אסטוניה בשנה שעברה באירוויזיון, נמצא רק במקום השביעי בכמות הצפיות (12 אלף צפיות) ומקום שני בסקר שערכנו.




קויט טומה (Koit Toome) – מי זה?

קיוט טומה, בן 42, הוא זמר ושחקן אסטוני שהתגלה בעת לימודיו בבית ספר למוסיקה בהיותו בן 15. בתחילת הקריירה היה חלק מהצמד Code One שזכה להצלחה רבה באסטוניה.

ב- 1998, בהיותו בן 19, ייצג לראשונה את אסטוניה באירוויזיון עם השיר "Mere Lapsed", שם זכה במקום 12 מתוך 25 מדינות. באותה שנה שחרר את אלבום הסולו הראשון שלו.

ב- 2017, ביצע את השיר "Verona" יחד עם הזמרת לאורה (Laura) על בימת האירוויזיון. השניים הגיעו באותה שנה רק למקום ה- 14 בחצי הגמר.

לאורך הקריירה שחרר הזמר חמישה אלבומים כסולן ועשרות שירים. כמו-כן, לאורך הקריירה שיחק במחזות זמר רבים.




Eesti Laul

הערב בשעה 19:30(שעון ישראל) ישודר הקדם האירוויזיון האסטוני – "Eesti Laul 2021". המשדר ישודר בשידור חי ויתמודדו בו 12 מתמודדים על הזכות לייצג את אסטוניה בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2021.

השיר הזוכה ייבחר בשני שלבים. בשלב הראשון יבחרו על ידי צוות שופטים וקהל הצופים שלושה שירים שימשיכו לשלב הבא. בשלב השני קהל הצופים יבחר את השיר הזוכה.

השירים המתמודדים:

  1. Hans Nayna – One By One
  2. Andrei Zevakin & Pluuto – Wingman
  3. Karl Killing – Kiss Me
  4. Egert Milder – Free Again
  5. Koit Toome – We Could Have Been Beautiful
  6. Ivo Linna, Robert Linna, Supernova – Ma Olen Siin
  7. Sissi – "Time"
  8. Kadri Voorand – "Energy"
  9. Redel – "Tartu"
  10. Uku Suviste – "The Lucky One"
  11. Jüri Pootsmann – "Magus melanhoolia"
  12. Suured Tüdrukud – "Heaven's Not That Far Tonight"

זו תהיה ההשתתפות ה- 26 של אסטוניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנת 2001 בזכות השיר "Everybody" בביצוע של Tanel Padar, Dave Benton & 2XL.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!