מולדובה באירוויזיון 2021: נטליה גורדיינקו תבצע את השיר "Sugar" על בימת האירוויזיון. האזינו לשיר.

"Sugar" (בעברית: "סוכר") הוא שם השיר שיבוצע על ידי הזמרת נטליה גורדיינקו (Natalia Gordienko) אשר תייצג את מולדובה בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2021 שיתקיים ב- 20 במאי. השיר נכתב על ידי דמיטריס קונטופולוס (Dimitris Kontopoulos) ופיליפ קירקורוב (Philip Kirkorov) יחד עם מיכאיל גוצרייב (Mikhail Gutseriyev) ושרון וון (Sharon Vaughn). הזמרת המולדובנית חגגה הערב את חשיפת השיר בטקס גרנדיוזי הכולל שטיח אדום, אורחים רבים והצגת השיר בשידור חי ממוסקבה שברוסיה.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




השיר שונה לחלוטין מהשיר אשר הציגה הזמרת בשנה שעברה. ב- 2020 נבחרה הזמרת לייצג את מולדובה בקדם האירוויזיון המקומי עם הבלדה "Prison" ואילו השנה מדובר בשיר פופי, רדיו-פרנדלי, שעשוי להצליח בתחרות.

מאחורי השיר עומדים שני אנשים מוכרים מאוד לעולם האירוויזיון:

  • דימיטריס קונטופולוס (Dimitris Kontopoulos) עמד גם מאחורי השירה היווני "Superg!rl" שנכתב עבור סטפניה לאירוויזיון 2020 ומאחורי "Last Dance" שתבצע סטפניה השנה על בימת התחרות. קונטופולוס כתב גם את השיר "Prison" שנטליה הייתה אמורה לבצע באירוויזיון 2020. קונטופולוס כתב עד כה 9 שירים שכבר השתתפו באירוויזיון, בינהם "Scream" של סרגיי לזרב הרוסי אשר הגיע למקום השלישי, "This Is Love" של דמי היווניה, "Shady Lady" של אני לורק ועוד…
  • הזמר והיוצר פיליפ קירקורוב (Philip Kirkorov) ייצג את רוסיה כזמר באירוויזיון 1995, אז הגיע רק למקום ה- 17. קירקורוב כתב לאירוויזיון עד כה שישה שירים שכבר השתתפו באירוויזיון ביניהם השירים לדמיטרי קולדון (בלרוס 2007), אני לורק (אוקראינה 2008), האחיות טולמצ'בי (רוסיה 2014) סרגיי לזרב (רוסיה 2016/2019) ולהקת DoReDos (מולדובה 2018), ולנטליה את השיר "Prison" (מולדובה 2020).

  • התמלילנית שרון וון (Sharon Vaughn) התמודדה באירוויזיון ככותבת של השירים "Scream" (רוסיה 2019) ו- "Waterline" (אירלנד 2012). לאירוויזיון 2020 כתבה את השיר המולדובני "Prison", השיר האסטוני "What Love Is" ואת השיר היווני "Superg!irl". לשנת 2021 תיהיה שותפה לכתיבת השיר היווני "Last Dance".

הבמאי פוקאס אוונגלינוס (Fokas Evanglinos) ישמש כמנהל אומנותי של השיר על בימת האירוויזיון ברוטרדם. אוונגלינוס גם דמות מאוד מוכרת בתחרות. הוא ניהל אמנותית לפחות 12 שירים נוספים באירוויזיון, ביניהם שני שירים זוכים (יוון 2005 ורוסיה 2008), שלושה שירים שזכו במקום השני (רוסיה 2006, אוקראינה 2008 ואזרבייג'אן 2013) ושלושה שירים שזכו במקום השלישי (יוון 2004, רוסיה 2016 ורוסיה 2019).




נטליה גורדיינקו (Natalia Gordienko)

נטליה גורדיינקו ומילניום, אירוויזיון 2006

נטלייה גורדיאנקו, בת 33, היא זמרת פופ ידועה ממוצא אוקראיני אשר נולדה במולדובה. הזמרת התפרסמה ב- 2005 כסולנית של להקת Millennium. שנה לאחר מכן כבר ייצגה את מולדובה באירוויזיון עם השיר "Loca" והגיעה למקום ה- 20. באותה שנה השתתפה גם בפסטיבל Slavianski Bazaar. ב- 2007 זכתה במקום הראשון בפסטיבל הבינלאומי אשר מתקיים מידי שנה ברוסיה "New Wave".

הזמרת שחררה את אלבום הבכורה שלה בשנת 2010 וב- 2011 את אלבומה השני. בנוסף, שחררה מעל 15 שירים לרדיו במולדובה.

היא נבחרה לייצג את מולדובה באירוויזיון 2020 עם השיר "Prison" לאחר שזכתה במקום הראשון בקדם אירוויזיון המקומי. עם ביטול התחרות החליטה רשת הטלוויזיה המקומית להמשיך עם הזמרת המוכשרת את שיתוף הפעולה גם באירוויזיון 2021.




מילים – "Sugar":

I can't explain it but there's something going on
A crazy energy inside of me
First just a tingle, then it turned into a burn
Like fire in my blood

And now I hear my body talk, talk, talk
A taste is all, all I need
And I'm about to climb the walls
No way I'll be alone tonight

Come over, come over
I'm over doing without you
Come over, come over
Hey lover, give me some sugar

Got me addicted, so you can't take it away
Get me all satisfied

And now I hear my body talk, talk, talk
A taste is all, all I need
And I'm about to climb the walls
No way I'll be alone tonight

Come over, come over
I'm over doing without you
Come over, come over
Hey lover, give me some sugar

Just took a little kiss to show how I was missing out
Compared to you no one has anything to brag about
Your lips are hot and sweet, I feel it to my knees
Now I want only one, sugar, sugar on my tongue
I need your kisses baby, gotta keep ’em coming

Oh-oh, oh-oh, oh-oh

Sugar

זו תהיה ההשתתפות ה- 16 של מולדובה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השלישי בשנת 2017 עם השיר "Hey, Mamma!" בביצוע של SunStroke Project.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!