אדם נעצר בחדש לאיומים כלפי עובדי רשת הטלוויזיה הקפריסאית בשל בחירת השיר "El Diablo", בביצוע של אלנה צגרינו, לאירוויזיון 2021.




אדם נעצר והוגש נגדו כתב אישום בגין איומים ואלימות מילולית כלפי עובדים ברשת הטלוויזיה הקפריסאית, CyBC, משום שלא היה מרוצה מהשיר הקפריסאי הנבחר לאירוויזיון 2021 – "El Diablo" בביצוע של אלנה צגרינו (Elena Tsagrinou). זאת בעקבות שם השיר, בעברית: "השטן", שפוגע ברגשותיהם של חוגים שמרניים נוצרים.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




האיש שנעצר אינו היחיד שמתנגד השנה לשיר של קפריסין לאירוויזיון. CyBC צריכה להגן על השיר שלה מול קבוצות דתיות שדורשים שהשיר יפרוש מהתחרות. קבוצה שמכנה את עצמה "נוצרים קפריסאים" (“Cypriot Christians”) פרסמה עצומה שקוראת לשיר "El Diablo" לפרוש מהתחרות והיא גם הציפה את השדרנית הקפריסאית בתלונות בטלפון. היו שיחות טלפון של אנשים שאיימו לשרוף את המשרדים של השדרנית הקפריסאית.

המשטרה המקומית עורכת חקירות ומבצעת פטרולים סביב משרדי השדרנית על מנת למנוע תקריות כלשהן. 90% מאוכלוסייתה של קפריסין הם נוצרים אורתודוקסים. בעבר לא היו התנגדויות בסדר גודל כזה נגד בחירות השירים של CyBC לאירוויזיון. המשטרה חוקרת את השיחות שבוצעו.




רשת הטלוויזיה הקפריסאית, CyBC, שחררה תגובה בו היא מצהירה שהשיר לא יודח מהתחרות והוא אף עשוי להוות השראה לרבים: "השיר שייצג את קפריסין באירוויזיון 2021 מספר את סיפורה של בחורה שמצאה את עצמה מסובכת במערכת יחסים עם מישהו רע כמו 'השטן'. השיר מתייחס למאבק הנצחי בין טוב לרע. מדובר במערכת יחסים בעייתית עם סימני תסמונת שטוקהולם, ולמרות זאת היא מבקשת עזרה כדי לצאת לחופשי. במיוחד בימים אלה אנו מקווים שהשיר והפרשנות הנכונה שלו יעניקו השראה לא רק לנשים, אלא גם לכל מי שמתמודד עם מצבים דומים.

זו תהיה ההשתתפות ה- 37 של קפריסין באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום השני באירוויזיון 2018 עם השיר "Fuego" בביצוע של הזמרת אלני פוריירה.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    מחפשים צלם מגנטים? סטודיו לביא צילום זו הכתובת שלכם!